The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik heb hem ook nooit in een andere rol gezien (heeft hij wel gehad).PdeBie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:06:
Is het heel erg dat ik hem eigenlijk ook alleen maar als Jaws ken?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Same here.
Een icoon van de James Bond serie natuurlijk! Werd er in de laatste (een-na-laatste) niet aan hem gerefereerd? Zoiets staat me bij.
Een icoon van de James Bond serie natuurlijk! Werd er in de laatste (een-na-laatste) niet aan hem gerefereerd? Zoiets staat me bij.
Dit is een topic voor FTM, overigens had een iets uitgebreidere OP wel volstaan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Sorry, zo vaak open ik geen topics en het leek me redelijk actueel, bedankt voor het verplaatsen.Señor Sjon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:50:
Dit is een topic voor FTM,
Had ik graag gedaan, maar de alarmbellen gingen hier op het werk ineens af (gelukkig figuurlijk, maar toch).overigens had een iets uitgebreidere OP wel volstaan.

Ik las het ook net. Jammer. De James Bondfranchise is één van mijn favoriete filmfranchises en Richard Kiel was een fantastische Bondschurk.
Voor meer informatie over hem, zie:
IMDB - bericht over zijn overlijden
IMDB - profiel / biografie / films
Wikipedia over Richard Kiel
Je kunt hem verder onder andere kennen van The Cannonball Run (samen met Jackie Chan in Team Mitsubishi):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q8qAkUA8ZF0]
Zijn meest iconische rol was waarschijnlijk toch wel Jaws in The Spy Who Love Me (1977) en Moonraker (1979).
Your Friendly Neighborhood Moderator
Pagina: 1