Batterij Macbook Air (2011)

Pagina: 1
Acties:

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-07 09:48

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben in het bezit van een Macbook Air 11" uit 2011. Deze wordt dagelijks gebruikt voor van alles en nog wat, voornamelijk als er geen stopcontacten in de buurt zijn. Prachtig apparaat en erg handig, maar de batterijduur is na al deze jaren achteruit gelopen. Ik kan nog maar 1 á 1 1/2 zonder oplader werken en dat is voor mij echt te kort.

De applicatie Coconut Battery heb ik laatst geïnstalleerd en gaf al aan wat ik dacht;
Maximum Charge: 2877mAh (61.5%)
Design capacity: 4680mAh
Load cycles: 1721
Kortom, het is na al die jaren tijd om afscheid te nemen. Niet met het apparaat maar met de batterij.

Weet iemand waar ik een batterij kan vinden van goede kwaliteit? Het vervangen zelf is geen enkel probleem, dat kan ik zelf ;)

Weddings are basically funerals with cake.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 23:06
Hier kan je prima accu's kopen, zoek het juiste model en koop niet het merk Blu-Basic, dan zit het (meestal) goed: http://www.replacedirect....html?zoekterm=macbook+air

AdGuard Home

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08-2024
...Of ga naar de apple store en je weet zeker dat je een goeie accu koopt die weer 1000 cycles mee kan... zoveel scheelt het niet eens. 90 euro voor een yakiyuku accu op de site hierboven of 120 voor het inbouwen voor een originele in de apple store.. 't zou zonde zijn als je je macbook verkloot omdat je 30 euro wilde besparen. Na 't vervangen van de accu fikte mijn adapter door, ging naar de apple store en kreeg na testen netjes een nieuwe zonder gezeur ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Tricq op 11-09-2014 17:21 ]