Hallo Iedereen ik was even benieuwd wat jullie van mijn build vinden.
Mochten jullie aan of opmerkingen hoor ik dat natuurlijk graag.
Mijn pc wil ik voor meerdere zaken gebruiken.
Houd er wel rekening mee dat ik er een 'showcase' wil van wil maken vandaar ook de 3 sdd`s zodat bijna alles is opgevuld en genoeg ruimte heb voor games etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Zoals aangegeven meerdere zaken waaronder gaming, werk, studie (wil graag meerdere virtuele systemen draaien) daarom heb ik gekozen voor 16 Gb aan ram is dit te weinig? Stel dat ik bijvoorbeeld windows server 2012 wil draaien die meerdere functies vervuld in de omgeving.[i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is voor mij echt een investering wil graag een lange tijd hiermee werken dus graag 'futureproef' zover dat kan natuurlijk geen budget maar .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Heb zelf nog 2 x 2 tb harde schijven die ik wil meenemen naar dit systeem[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat dit wel een beetje overkill is maar heb het geld dus wil ik het goed spenderen misschien dat ik later nog een tweede videokaart erin wil propen en wil zoveel mogelijk ophouden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag het rode en zwart gebruiker, de voeding wil ik ook gaan sleeven maar voornamelijk asus en corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Dit wil ik graag ophouden vandaar dat ik ook voor K cpu heb gekozen.
Hier mijn lijstje
Graag jullie mening!
Mochten jullie aan of opmerkingen hoor ik dat natuurlijk graag.
Mijn pc wil ik voor meerdere zaken gebruiken.
Houd er wel rekening mee dat ik er een 'showcase' wil van wil maken vandaar ook de 3 sdd`s zodat bijna alles is opgevuld en genoeg ruimte heb voor games etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Zoals aangegeven meerdere zaken waaronder gaming, werk, studie (wil graag meerdere virtuele systemen draaien) daarom heb ik gekozen voor 16 Gb aan ram is dit te weinig? Stel dat ik bijvoorbeeld windows server 2012 wil draaien die meerdere functies vervuld in de omgeving.[i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is voor mij echt een investering wil graag een lange tijd hiermee werken dus graag 'futureproef' zover dat kan natuurlijk geen budget maar .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Heb zelf nog 2 x 2 tb harde schijven die ik wil meenemen naar dit systeem[i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat dit wel een beetje overkill is maar heb het geld dus wil ik het goed spenderen misschien dat ik later nog een tweede videokaart erin wil propen en wil zoveel mogelijk ophouden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil graag het rode en zwart gebruiker, de voeding wil ik ook gaan sleeven maar voornamelijk asus en corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Dit wil ik graag ophouden vandaar dat ik ook voor K cpu heb gekozen.
Hier mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 299,90 | € 299,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 145,85 | € 145,85 |
| 1 | Asus GeForce GTX 780 Ti 3GB OC | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | LG 29EB73-P Zwart | € 350,90 | € 350,90 |
| 1 | Logitech Z906 | € 289,05 | € 289,05 |
| 1 | Corsair Hydro Series H100 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Air Series AF140 LED Quiet Edition Rood, 140mm | € 14,74 | € 14,74 |
| 1 | Corsair Air Series SP120 PWM Quiet Edition Single Pack, 120mm | € 17,- | € 17,- |
| 1 | Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Corsair Vengeance M65 Performance Zwart | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Corsair Vengeance MM200 XL Edition | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro Series CMY32GX3M4A1866C9 | € 299,95 | € 299,95 |
| 1 | Corsair AX760 | € 139,05 | € 139,05 |
| 1 | Corsair Force GS 240GB | € 124,99 | € 124,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.607,23 | |
Graag jullie mening!