Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE11 afbeelding previewer uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in IE11 onder afbeeldingen een foto selecteer krijg ik een previewer met de keuze om naar de pagina te gaan of om de afbeelding te bekijken.

Hoe kan ik dit zo instellen dat hij direct naar de pagina gaat ipv eerst een preview met de keuze mogelijkheid?

Bij voorbaat dank

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik snap niet wat je bedoelt!! Maak eens een pic!

Johann Sebastian Bach

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:10
Geen IE gebruiken....
Maar kun je wat specifieker zijn? Wat gebeurt er? Waar klik je op? Welke menu's roep je op? Wat heb je al geprobeerd te doen? Wat zei de helpdesk ervan?

[ Voor 81% gewijzigd door ShitHappens op 10-09-2014 21:48 ]

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:37
het klinkt alsof je op GOOGLE bezig ben. Om op google te komen gebruik je een webbrowser. Jij gebruikt dus IE11... Dan ligt het probleem dus niet bij IE11 maar bij de website van google...

Mocht dit zo zijn: Wees dan in het vervolg iets duidelijker en vooral specifieker. Met deze informatie kan niemand iets. Wij kunnen niet weten wat je op je scherm ziet vanaf hier, of terugkijken in het verleden. We are no gods (dacht ik toch)

Mocht dit verhaal niet zo zijn: Wees dan in het vervolg iets duidelijker en vooral specifieker. Met deze informatie kan niemand iets. Wij kunnen niet weten wat je op je scherm ziet vanaf hier, of terugkijken in het verleden. We are no gods (dacht ik toch)

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
xFeverr schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:22:
het klinkt alsof je op GOOGLE bezig ben. Om op google te komen gebruik je een webbrowser. Jij gebruikt dus IE11... Dan ligt het probleem dus niet bij IE11 maar bij de website van google...

Mocht dit zo zijn: Wees dan in het vervolg iets duidelijker en vooral specifieker. Met deze informatie kan niemand iets. Wij kunnen niet weten wat je op je scherm ziet vanaf hier, of terugkijken in het verleden. We are no gods (dacht ik toch)

Mocht dit verhaal niet zo zijn: Wees dan in het vervolg iets duidelijker en vooral specifieker. Met deze informatie kan niemand iets. Wij kunnen niet weten wat je op je scherm ziet vanaf hier, of terugkijken in het verleden. We are no gods (dacht ik toch)
Sorry voor de onduidelijk vraag stelling. Het gaat inderdaad om het afbeeldingen zoeken via de google site
Als je dan een afbeelding aan klikt verschijnt er een zwarte balk met een pre-view van de foto en 2 keuze knoppen. .
[img]c:\Temp\Image1.jpg[/img]

Ik wil deze pre-view uitzetten zodat hij direct naar de pagina van de foto gaat net zoals in IE8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat ligt dus aan de website. IE8 was dusdanig oud dat de beoogde functionaliteit er (blijkbaar) niet werkt. De oude functionaliteit kan je krijgen door Javascript geheel uit te schakelen. En dan werken vele sites niet meer naar behoren, incl. deze.

Andere zoekmachine gebruiken als je dat niet wilt.

offtopic:
Verwijzen naar een lokaal plaatje gaat natuurlijk niet werken. Imager1.jpg staat niet op mijn 'C-schijf' :Y)

En inderdaad graag een volgende wat explicieter maken wat je precies zoekt en wat je hebt geprobeerd, voor je het topic opent.

Edit: IE is geen besturingsysteem dus ik verplaats het topic van Windows Clients naar Client Software Algemeen

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 11-09-2014 17:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1