Ik ben dit jaar weer begonnen met een studie en ik ben er achter gekomen dat een laptop heel erg handig is om notities te maken. Het is geen ICT opleiding dus ik hoef er geen speciale programma's voor te kunnen draaien op de laptop. Voor mijn werk heb ik wel een video editing programma nodig, maar dat is niet zo een heel zwaar programma.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor (heel veel) downloaden, school en een video editing programma.
Wat is je budget?
Budget ligt ongeveer op 1000-1500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, laptop gaat elke dag mee naar school. Ik heb ook redelijk lange dagen er tussen zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk. Alles mag. Ik heb zelf al gekeken naar een Macbook Pro Retina 13 inch(1329,-) en MacBook Air 13 inch(1229,-). Het moet een laptop zijn met minimaal i5 en een redelijk aantal RAM geheugen.
Ook kan het zo zijn dat deze laptops veel te goed zijn voor wat ik nodig heb. Laat het mij dan a.u.b. weten zodat ik nog de nodige centjes kan besparen.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor (heel veel) downloaden, school en een video editing programma.
Wat is je budget?
Budget ligt ongeveer op 1000-1500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, laptop gaat elke dag mee naar school. Ik heb ook redelijk lange dagen er tussen zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk. Alles mag. Ik heb zelf al gekeken naar een Macbook Pro Retina 13 inch(1329,-) en MacBook Air 13 inch(1229,-). Het moet een laptop zijn met minimaal i5 en een redelijk aantal RAM geheugen.
Ook kan het zo zijn dat deze laptops veel te goed zijn voor wat ik nodig heb. Laat het mij dan a.u.b. weten zodat ik nog de nodige centjes kan besparen.