Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

• Bramkooiker
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-06-2023
Hallo Hallo,
Ik moet echt een nieuwe laptop hebben om mijn schoolwerk te maken, mijn oude barrel is aan vervanging toe. Maar ik heb geen idee wat ik er in moet hebben

Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop gaat voornamelijk alleen voor school gebruikt worden, (ICT) maar af een toe een potje League of Legends op de laptop te kunnen spelen zou handig zijn als ik naar vrienden wil

Wat is je budget?
Mijn budget zit rond de 500 - 650 euro in, (In uitzondering 700).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Deze laptop gaat dagelijks mee, maar kan ook dagelijks aan de stroom gezet worden dus kwa accuduur etc maakt het niet veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Waar ik aan zat te denken en graag in de laptop wil hebben is:
CPU: Intel i5 of AMD-A8 - AMD A-10
Min 8 GB Ram
Een grafische kaart.

Graag zou ik advies willen,
Bij voorbaat dank!
Bram

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Wat vind je hiervan?

pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-188

Zit zelfs een i7 in maar geen grafische kaart. Met een goede grafische kaart ga je het met 650 euro niet redden. Ik zou je echt adviseren als je ICT gaat doen en je moet meerdere VM's draaien en je wilt er ook mee gamen, een iets hoger bedrag vrijmaken en een SSD erin bouwen.

pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1H5 - Dit is met een i5 en een Radeon R7 M260. Ook 802.11ac

• Bramkooiker
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-06-2023
Mijnenveger schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:33:
Wat vind je hiervan?

pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-188

Zit zelfs een i7 in maar geen grafische kaart. Met een goede grafische kaart ga je het met 650 euro niet redden. Ik zou je echt adviseren als je ICT gaat doen en je moet meerdere VM's draaien en je wilt er ook mee gamen, een iets hoger bedrag vrijmaken en een SSD erin bouwen.

pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1H5 - Dit is met een i5 en een Radeon R7 M260. Ook 802.11ac
De i7 is geen pre voor mij, ik zoek echt iets met een grafische kaart, nou heb ik wel een paar laptops met A8 gezien maar AMD processoren ken ik minder goed als de processoren van Intel, De vergelijking met een A8 staat ongeveer gelijk met een i3?

Verder de Radeon GPU's zijn goed genoeg voor meerdere VmWare's en Virtual Boxen, en voor League of Legends zodat ik de laptop mee naar vrienden kan nemen en normaal een potje op redelijke FPS kan spelen?

Het is dus voor 80% voor school en voor 20% vrije tijd als ik bij vrienden ben, thuis heb ik wel een dikke kast staan dus een "Gaming-Laptop" word het niet