Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

13 inch laptop voor studie max €300,-

Pagina: 1
Acties:

• SpetterPoep
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een laptop voor de studie van mijn vriendin.Het liefst van het formaat 13 inch. De laptop zal alleen voor school worden gebruikt. Dus alleen surfen, mailen, verslagen typen en muziek beluisteren. Het budget is €300,-. De laptop zal meerdere malen mee worden gedragen naar school, dus hij moet niet al te zwaar zijn(wat me ook niet heel moeilijk lijkt bij een 13 inch laptop). De accuduur moet het tenminste 6 uur kunnen volhouden.

Ik ben verder een leek wat betreft laptops en kwam bij het zoeken terecht bij een chromebook. Deze hebben een SSD drive tussen de 16 en 32gb. Betekent dit dat je alleen maar je documenten op een cloud kan zetten? En zo ja, is een chromebook dan de ideale oplossing als hij alleen wordt gebruikt voor een studie?

Graag zie ik jullie adviezen tegemoet en ik sta open voor eventuele alternatieven.

Alvast bedankt voor het meedenken! _/-\o_

Thijs

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:19
Voor dit budget zou ik naar een gebruikte laptop gaan. Nieuw heb je hiervoor echt niks fatsoenlijks.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Idd is een goede gebruikte hier de beste optie.
Kijk ook eens bij de Tweedekans Outlet van Coolblue op Marktplaats (ben op werk, kan niet linken, maar je vindt 't zelf vast wel), beetje een tussenvorm tussen gebruikt van een particulier en nieuw: duurder dan van particulier, maar dan wel met garantie van een betrouwbare shop.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Een Chromebook. Die heb je al voor 300€ en dan heb je voor school werk een prima laptopje.

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11 12:03
Misschien is dit wat, recent aangekondigd dus misschien wel nog even geduld hebben voor hij bij webshops beschikbaar is.

pricewatch: Asus EeeBook X205

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 16:02
Uh, wil je laptop elke dag mee nemen en dan voor langere tijd? Want voor 300 euro vind je eigelijk geen echt stevige laptops. Daar mee bedoel ik niet dat het houtje touwtje werk is maar dat het niet echt geschikt is voor dagelijks heen en weer te schouwen, voor meerdere jaren.

Anders zou een Asus Transferbook wel leuk zijn. Het is wel 10,1 inch en 319 euro maar verweg meest compleet apparaat.

• SpetterPoep
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01-2024
Bedankt allemaal voor de reacties! Tweedehands bij de outlet store is een goede optie inderdaad. Ook omdat je hierbij garantie krijgt. Daarnaast spreekt mij de Asus Eeebook x205 erg aan.

Nogmaals bedankt voor de reacties en wij gaan ons zo wel redden!

Verwijderd

Een chromebook is absoluut een goede optie. Killer-accuduur en snelheid door het lichte besturingsysteem. Voor een studie ideaal,en voor €300 heb je een nieuwe waarop je 8u op een acculading doet, of op de nieuwe 12-15 uur zelfs.

32 gb is voldoende voor zeer veel schooldocumenten, en laten we eerlijk zijn, waar heb je tegenwoordig geen internettoegang.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Als je bereid bent een iets kleiner scherm te nemen zou de Asus T100 een aardige zijn. Hier ook in huis voor mijn dochter, licht, lange accuduur, prijs ong 300 euro en compleet met "normale" windows en volledig Office pakket.

Edit: Damn, als je die Asus Eeebook x205 ergens voor €199 kan krijgen dan is dat echt de bom. In dat geval niet verder zoeken en mijn geblaat ook snel vergeten.

[ Voor 26% gewijzigd door P_Tingen op 13-09-2014 13:25 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1