Philips SoundSphere DesignLine

Pagina: 1
Acties:

• boudwerter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-01 20:36
Hoi,

Ik heb onlangs deze set zine staan voor 1200 euro. Het is de Philips SoundSphere DesignLine. Ik wil graag goed geluid, hoofdzakelijk vanuit mijn tv. verder zou ik graag muziek willen streamen. Nu is 1200 euro veel geld. Echter als ik bijvoorbeeld naar een SONOS apparaat kijk ben je dit ook zo kwijt. Verder spreekt het design me erg aan. wat zijn jullie ervaringen met deze set? Voldoet die voor de prijs?

Dank voor jullie reacties!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:04

DjVe

Hatsaflats!

Volgens mij zijn ze 1200 per stuk en dus 2400 per set.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

Jag

Wow, das stevig aan de prijs zeg. Het is wel een DSP gecorrigeerd actief systeem, maar dan nog steeds wel duur. Voor dat geld zou ik gewoon zelf eens gaan luisteren en vergelijken met andere sets.

• boudwerter
Nee is een set prijs..

Wat is een DSP gecorrigeerd actief systeem?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

Jag

boudwerter schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:16:
Nee is een set prijs..

Wat is een DSP gecorrigeerd actief systeem?
Nou ja, officieel is het self powered en niet actief. Dus versterker ingebouwd. DSP gecorrigeerd wil zeggen dat het geluid door een DSP (digital sound processor) gaat die correcties doet zoals bijvoorbeeld corrigeren voor de baffle step of andere afwijkingen in de frequentie respons.

Nou ja, allemaal technisch geleuter, je moet uiteindelijk toch ff zelf gaan luisteren :P.

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:02
Mooie set om te zien! Waar kan je die voor 1200 halen? Bij Philips is het 2495 voor de set.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

boudwerter schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:41:
...wat zijn jullie ervaringen met deze set? Voldoet die voor de prijs?
Waag anders eens een DM aan pacogl in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48". Verder ben ik ze nog niet tegengekomen op het forum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• boudwerter
En de PHilips DS 9800, kunnen deze op een tv worden aangesloten? Zijn hier ervaringen mee?

• j-phone
Je kan die speakers aansluiten via de koptelefoon uitgang van je tv.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• boudwerter
En wat is dan de kwaliteit? Kan de installate dan ook alle formats afspelen?

• j-phone
Je tv is de bron, dus wat de tv aan kan spelen de speakers af. Het is een analoog stereo signaal. De kwaliteit is prima te noemen, er zijn hele volksstammen die in het verleden de tv op deze manier aansloten op een geluidsset. Airplay zal ook gewoon blijven werken op deze manier.

[ Voor 7% gewijzigd door j-phone op 12-09-2014 18:05 ]

Pagina: 1