Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SharePoint 2010 Std] Versies van PDF documenten bewaren?

Pagina: 1
Acties:

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
Sinds enige tijd ben ik fulltime SharePoint ontwikkelaar/beheerder. Gelukkig is er overal ontzettend veel informatie te vinden.

Gebruikte omgeving:
1. Server 2008 R2 met SharePoint Server 2010 Standard licentie SP2, geheel uptodate.
2. Clientside een RDS farm met Server 2008 R2, Office 2010, Acrobat Reader X
3. Documentbibliotheek waarop versiebeheer en goedkeuring aan staat.

Wanneer we in een documentbibliotheek een word- of exceldocument opslaan wordt er keurig een nieuwe versie gemaakt.

Wanneer ik een pdf document upload met dezelfde naam als het bestaande document, wordt er nooit een versie gemaakt en het document domweg overschreven.

Maak ik ergens een fout? Weet iemand wellicht wat ik kan doen om ook van pdf's een versie te behouden? Denk aan een kwaliteitshandboek waar eerdere versies voor de procesverantwoordelijke zichtbaar moeten blijven.

WSS omdat ik denk dat het iets is wat op de SharePoint server eventueel geregeld moet worden. Thanks y'all !

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
check-in, check-out. Dat doet de versioning. Met office documenten gebeurd dat via MS Office.
Met PDF kun je dat met Acrobat doen.
http://www.adobe.com/prod...arepoint-integration.html
Hier nog een product wat het claimt te kunnen en legt ook uit waarom.
http://www.macroview.com....nt-from-adobe-reader.aspx

[ Voor 28% gewijzigd door Razwer op 10-09-2014 15:38 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
Bedankt voor je reactie. Dan zit er niks anders op dan het toch maar zo te laten. Tools kopen voor zoiets kleins is ook weer wat overdreven (in ons geval).

Ik heb de mensen inmiddels concepten gewoon in Word laten maken, en dan definitieve documenten pdf'en en publiceren. Dat is afdoende. Maar weet wel hoe het dus zit, voortaan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters