"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Ik zet liever de kracht op 1 punt vlak boven de core. Dan centreert het blok zich goed op de core.
Nu alleen nog iemand vinden die die clips een beetje makkelijk (en vooral een beetje professioneel) kan maken.
Ik kan op school wel laten frezen e.d., maar of ze dit ook kunnen maken?
Ik kan op school wel laten frezen e.d., maar of ze dit ook kunnen maken?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
DaBit: Hoe bedoel je???
Er komen bij dit idee natuurlijk aan beide kanten van het blok zo'n clip he...
(of begrijpen we nu elkaar compleet verkeerd?)
Er komen bij dit idee natuurlijk aan beide kanten van het blok zo'n clip he...
(of begrijpen we nu elkaar compleet verkeerd?)
Verwijderd
En als daar je slang aansluiting nu eens zit...Op dinsdag 12 juni 2001 09:53 schreef DaBit het volgende:
Ik zet liever de kracht op 1 punt vlak boven de core. Dan centreert het blok zich goed op de core.
Dan is dit een goede oplossing.
Ow, nu snap ik 'm...
Maar niet iedereen heeft gaten i'n z'n mobo (rondom de proc.).
Ik heb dat dus nie op m'n BP6...
Maar niet iedereen heeft gaten i'n z'n mobo (rondom de proc.).
Ik heb dat dus nie op m'n BP6...
Pagina: 1