Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Wie o wie kan mij helpen, ik heb bij de Ibood ander half jaar geleden een "Belkin Conserve spanningsbeveiliger met 8 stopcontacten en een energiebesparende afstandsbediening".

Ik heb deze met veel gemak gebruikt, totdat deze vorige week opeens niet meer uitging met de afstandsbediening. Lampje op de stekkerdoos reageerde nog wel, maar de spanning werd niet verwijderd van de 6 stopcontacten. Na contact met belkin (levenslange garantie) willen ze mij een alternatief geven, maar het huidige model hebben ze niet meer, maar ze geven aan helemaal geen stekkerdoos met remote te hebben.

Dit was juist de eigenschap waarvoor ik hem had aangeschaft (naast de spanningsbeveiliger), nu hoop ik dat ik het aankoop bedrag dan terug krijg, maar ben dan alsnog opzoek naar een betaalbaar alternatief. Ik kom echter alleen die klik aan, klik uit systemen tegen met 1 stopcontact.

http://nl-nl.forum.ibood....arende_afstandsbediening/

Verwijderd

kon zo gauw niet een andere link vinden

http://www.bol.com/nl/p/p...2-stuks/9200000020754021/

ze zijn te koop bij de action met 3 stuks voor 10 euro
koop dan daarbij een verlengsnoer met spanningsbeveiliging

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Dat is inderdaad het alternatief waarvoor ik ga kiezen als ik niet een gelijkwaardig apparaat (Alles in één) kan vinden. Weet iemand of deze dingen ook "relatief" goedkoop kunt vinden met IR aansluiting, zodat ik mijn harmony 1 kan gebruiken om deze aan te zetten?

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 12:57
Let op dat die schakelaars max 1000 wat kunnen schakelen en dat ze met radiogolven werken ipv infrarood.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:19

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

KaKu heeft ook een stekkerdoos met vier stopcontacten

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Heb je de stekkerdoos nog? Je kunt proberen om er een klap op te geven met achterkant van schroevendraaier. Kan zijn dat het relais blijft plakken namelijk. Gebeurt bij die Action dingen die hierboven werden genoemd ook wel eens :+

Als je er een simpel lampje van 40W ofzo mee schakelt valt het nog mee, maar bij echt zware gebruikers heb je kans dat hij blijft plakken omdat de contacten aan elkaar worden 'gelast' door de vonk die overspringt bij inschakelen.
Pagina: 1