Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers ,

Ik heb van een kennis de volgende opdracht gekregen.

"Zoek voor mij eens een tablet met de volgens eisen"

*Windows 8
*Niet te groot (liefst 7 inch)
*4G ondersteuning
*USB poort

Als je al deze eisen invoert in de pricewatch dan komt er verdacht weinig uitgerold.

Zijn er simpelweg geen tablet met windows en ondersteuning voor 4g beschikbaar in dit formaat?
Groter kan ik er namelijk wel een paar vinden , maar niet in 7 inch.

Mvg,

Daniel

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
Voor zover ik weet zijn er geen Windows tablets met ingebouwde 4G.
De surface bijvoorbeeld ondersteund wel bepaalde 4G sticks maar is dus al groter dan 7 inch.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
rimave schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:11:
Voor zover ik weet zijn er geen Windows tablets met ingebouwde 4G.
De surface bijvoorbeeld ondersteund wel bepaalde 4G sticks maar is dus al groter dan 7 inch.
Ow die zijn er wel, maar zitten niet echt in de budget prijs segment.

Je hebt bv. de Lenovo ThinkPad 8. Voor de rest zijn het allemaal 10 inch tablets die 4g ondersteuning aan bord hebben. Natuurlijk kan je met Windows 8.1 iedere dongle erin steken (met usb).

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Er zijn Surface 2 uitvoeringen met 4g maar die kan je in de VS en Frankrijk bestellen geen idee of ze het dan hier ook doen op de netwerken van de nederlandse providers.
http://www.microsoftstore...ace-2/productID.286867200 en http://www.microsoftstore...ace-2/productID.286916200

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Verwijderd

Topicstarter
vali schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:25:
[...]

Ow die zijn er wel, maar zitten niet echt in de budget prijs segment.

Je hebt bv. de Lenovo ThinkPad 8. Voor de rest zijn het allemaal 10 inch tablets die 4g ondersteuning aan bord hebben. Natuurlijk kan je met Windows 8.1 iedere dongle erin steken (met usb).
Deze had ik inderdaad ook al gevonden. Volgens mij is dit simpelweg de beste optie die verkrijgbaar is in NL aangezien er een SIM word gebruikt.

Overigens is de prijs geen probleem

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 12:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan alleen niet vinden om de lenovo thinkpad 8 ook voorzien is van een simcard slot...

Want de 4g word geleverd via de simkaart. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Hij heeft een Micro SIM slot

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 14:32 ]

Pagina: 1