Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple iPhone 6 en 6 Plus Preview - geïnspireerd door de..

Pagina: 1
Acties:

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
reviews: Apple iPhone 6: geïnspireerd door de concurrentie

"Ze hebben overigens al wel ondersteuning over VoLTE, een techniek om te bellen over."

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het ontwerp is wel wat eenvoudiger dan bij eerdere iPhones. Achterop zitten boven en onder bijvoorbeeld geen accentstrookjes en voor de mooie afgeplatte randjes is bij de rondere behuizing geen plek meer. Apple heeft wel wat accentstreepjes aangebracht op de achterzijde die dienen als antenne, iets dat HTC ook bij de One (M7) en (M8) deed.
Dat klinkt echt heel raar en tegenstrijdig. Is een accentstrookje iets anders dan een accentstreepje of bedoelen jullie iets anders dan de achterkant?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:14
"Apple heeft om te beginnen een aantal delen van het strengbewaakte iOS opgensteld voor ontwikkelaars. "

Opengesteld moet het waarschijnlijk zijn.

http://specs.tweak.to/5253

• Anonyymm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 20:31
Een smartwatch is al geen gadget voor iedereen, maar Apple met een hoge prijs een groot deel van de iPhone-gebruikers zal kunnen overtuigen om zijn klokje aan te schaffen, zal de tijd moeten leren.
Deze zin klopt niet. Ik denk dat 'of' voor Apple mist?

Suggestie: Onder de foto's van het klokje om de pols een onderschrift met welke formaat?
Staat het scherm altijd aan?
Nee. Tijdens de keynote hebben ze aangegeven dat het scherm vanzelf aangaat als je de pols draait om het scherm af te lezen. Ik heb het zelf niet teruggekeken, maar volgens mij always off until your raise your arm.

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Goede voorbeelden zijn de iPod, iPhone en iPad; geen van die drie apparaten was de eerste in zijn soort, maar na hun introductie groeiden ze allemaal uit tot toppers in hun segment.

Ik ben van mening dat Apple wel degelijk de telefoon met de iPhone opnieuw heeft uitgevonden. Alle "smartphones" vóór de eerste iphone zagen eruit als een gewone mobile, terwijl de smartphones na de iphone allemaal op de iphone lijken, met de bekende tiles....
Ik ben geen Apple fanaat, maar de reinvention of the smartphone kun je ze niet ontzeggen; het hele idee van (Multi) touch screens komt mi toch bij Apple vandaan.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Grrrrrene schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:02:
[...]

Dat klinkt echt heel raar en tegenstrijdig. Is een accentstrookje iets anders dan een accentstreepje of bedoelen jullie iets anders dan de achterkant?
Heb het nu iets anders opgeschreven, gaat om gekleurde vlakken versus streepjes.
Sjowhan schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:49:
"Apple heeft om te beginnen een aantal delen van het strengbewaakte iOS opgensteld voor ontwikkelaars. "

Opengesteld moet het waarschijnlijk zijn.
Fixed.
Anonyymm schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:15:
[...]

Deze zin klopt niet. Ik denk dat 'of' voor Apple mist?

Suggestie: Onder de foto's van het klokje om de pols een onderschrift met welke formaat?

[...]

Nee. Tijdens de keynote hebben ze aangegeven dat het scherm vanzelf aangaat als je de pols draait om het scherm af te lezen. Ik heb het zelf niet teruggekeken, maar volgens mij always off until your raise your arm.
Dat hebben ze inderdaad gezegd, maar de schermen van de demo-modellen die ik achteraf zag stonden constant aan. Wellicht is dat enkel voor de demonstratie gedaan, maar het kan ook dat gebruikers zelf kunnen kiezen.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30

Koppensneller

winterrrrrr

Bijltje666 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:15:
Goede voorbeelden zijn de iPod, iPhone en iPad; geen van die drie apparaten was de eerste in zijn soort, maar na hun introductie groeiden ze allemaal uit tot toppers in hun segment.

Ik ben van mening dat Apple wel degelijk de telefoon met de iPhone opnieuw heeft uitgevonden. Alle "smartphones" vóór de eerste iphone zagen eruit als een gewone mobile, terwijl de smartphones na de iphone allemaal op de iphone lijken, met de bekende tiles....
Ik ben geen Apple fanaat, maar de reinvention of the smartphone kun je ze niet ontzeggen; het hele idee van (Multi) touch screens komt mi toch bij Apple vandaan.
Zonder hier een discussie te willen ontketenen: dit was mijn telefoon nog voor de eerste iPhone uit kwam:

Afbeeldingslocatie: http://www-bgr-com.vimg.net/wp-content/uploads/Image/lgviewty.jpg

Met touch screen, tegels, de hele mikmak.

Verwijderd

Alle smartphones voor de iPhone werkte nogal ruk dat was het meer. De software was niet goed en ook de hardware was niet erg goed. Vooral het touchscreen van de iPhone is jaren het beste op de markt geweest en nu nog steeds is de responsiveness van iOS lastig te matchen. Qua design zaten sommige best op een leuk spoor zoals HTC.

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-11 16:03
Ik wist even niet waar ik het anders moest neerzetten:

Dit noem ik geen reviews:
http://tweakers.net/produ...ne-6-plus-16gb-grijs.html
En
http://tweakers.net/produ...-iphone-6-16gb-grijs.html

Bijzonder dat deze persoon de telefoon kennelijk al heeft gekocht en getest terwijl hij amper twee dagen uit is...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die dingen trekken wel erg veel bekijks... Maar nu niet meer. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1