Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tower kapot, boxen nog prima

Pagina: 1
Acties:

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Midi-tower / versterker / ....

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Oude Midi tower was van Akai, met 55w boxen. Die laatste zijn nog prima. Gebruik het systeem vooral als geluid naast de pc, AUX is dus verplicht.

Wat heb je zelf al gevonden?
Geen merkvoorkeur, maar omdat dit een incidentele uitgave is liefst zo goedkoop mogelijk. Weet eigenlijk niet of ik voor homecinema, tower, of versterker moet kijken, omdat ik de boxen dus al heb..

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:59

DjVe

Hatsaflats!

Kringloopwinkel ben je met 5 euro klaar (losse versterker).

• MuFFIN 007
En als ik iets nieuws wil?

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11 22:18
je hebt gewoon een losse versterker nodig. Deze worden op marktplaats en bij kringloopwinkels met bosjes aangeboden voor een goedkope prijs.

Als je er eentje nieuw wil halen kan natuurlijk ook maar dan moet je naar de mediamarkt oid. Vaak ben je dan gelijk 100+ euro kwijt voor een beetje versterker. Is het niet waard met de boxjes die je hebt staan in mijn ogen.

don't mind me

• MuFFIN 007
Maar ik heb dus helemaal geen versterker nodig, want ik kom van een micro tower, deze:

http://nl.hardware.info/p...-amp220#tab:specificaties

Versterker lijkt me dus nogal over the top. Ik wil alleen m'n boxen aansluiten en via AUX jack of tulp geluidsbronnen aan kunnen sluiten..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Een stereoversterker is juist wat je wilt: een apparaat waar je je speakers op aan kan sluiten en één (of meerdere) externe bron(nen). Zo'n Micro-tower is juist meer hardware, dat is een device waar naast de versterker en ingangen ook nog een tuner en wellicht CD-speler in zitten. En om over de kwaliteit van een gewone versterker ten opzichte van zo'n Micro-tower nog maar te zwijgen. Als je een tuner wilt hebben dan heet een stereoversterker overigens een stereoreceiver. Ten opzichte van de Micro-tower "mis" je dan dus de CD-speler.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1