Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cisco 2504 defect?

Pagina: 1
Acties:

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Ik heb een Cisco 2504 Wifi Controller, Welke meer als een jaar goed heeft gefunctioneert. Door een wijziging in het netwerk was onderhoudt aan de controller noodzakelijk.

Ik wilde daarom inloggen op webinterface (i know: je hebt ook een CLI). Het ip adres van de controller gaf geen reactie. Goed dan toch naar de CLI, hier werd keurig gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord. Het wachtwoord werkte echter niet meer. Na vele pogingen kon ik er niet aan ontkomen te resetten.

Ik heb daarom het systeem een reset gegeven. Vervolgens terug gekomen op de CLi en Recover-Config gedaan. Het systeem gaat het in de herstart en blijft vervolgens hangen op iets van license daemon. Na een kwartier het apparaat toch maar een herstart gegeven middels stroomonderbreking.

Nu start het systeem netjes op en ik kom in de auto-config. Ik doorloop de stappen, en het systeem gaat nogmaals herstarten. Ook hier blijft hij weer midden in het opstart proces hangen. Wederom weer een herstart middels stekker trekken (10 seconde van spanning).

Dit heeft hem blijkbaar de das omgedaan want nu start het systeem helemaal niet meer. De LED pwr brandt groen, de andere twee Sys en ALM branden amber.Als ik dit document mag dan is dit: Amber—System failed the bootup process or an error caused the system to halt. A status or error message is posted on the console screen aan de hand.

Het vervelende is alleen dat er helemaal niks op de CLI voorbij komt.

Wat heb ik geprobeerd
- De resetbutton langdurig ingedrukt.
- Contact opgenomen met de leverancier, deze zegt dat ze alleen kunnen helpen als er smartnet op zit à € 340,- om hem vervolgens aan te melden bij Tac. Ze kunnen alleen niet aangeven of er na 13 maanden nog smartnet op mag.
- Console kabel getest, op de catalyst die er onder hangt werkt ie wel.

Heeft iemand een idee wat er nog mogelijk is om dit ding weer op het rechte pad te krijgen.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan ook achteraf een Smartnet afsluiten. Je leverancier heeft dan wel het serienummer van het apparaat nodig.
Can I get support from the Cisco TAC if I do not have a
service contract?

Yes. The Cisco TAC will help you if you do not have a Cisco
service contract, but you will be requested to pay a “per-
incident fee” or to purchase a service contract.
Zie:
http://www.cisco.com/en/U...es_qa0900aecd8042b4d6.pdf

Zie ook:
http://www.cisco.com/en/U...rview0900aecd8039b86e.pdf

Hoeveel die “per- incident fee” dan is weet ik niet. Kwestie van uitproberen denk ik..

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:56
Is het probleem al opgelost? Zo nee, heb je de back up image geprobeerd te booten van die WLC?

• josvane
Hij is nog steeds defect, maar heb smartnet besteld.
Hoe start je de backup image?

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:56
Tijdens het opstarten van die WLC, binnen 3 a 4 seconde, krijg je dit bericht te zien " Press <ESC> now to access the Boot Menu..." . Op ESC drukken en daarna krijg je een menu. Je ziet dan de primairy image active is. Je moet dan optie 2 kiezen en daarna laadt de wlc de backup image.

Edit:
Te snel gelezen. Je ziet geen output meer op je scherm?

[ Voor 11% gewijzigd door plizz op 16-09-2014 09:56 ]

• Rene_goris
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Als je de WLC opstart met de console verbonden kan je breaken (alt+b) binnen een paar seconden.
Hierdoor kom je in de rommon modes.
Voer hier de volgende handelingen uit
1. confreg 0x2142
2. reset
wacht tot hij geboot is.
3. enable
4. conf t
5. copy startup-config running-config

• josvane
Uuuh, je reageert op een bericht van september 2014. Het is al opgelost.
Pagina: 1