Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 595974

Topicstarter
Hallo mensen,

ik bezit nu sinds december een s4, niet echt super over heb al voor mij zelf besloten dat mijn volgende geen samsung meer word, maar nu heb ik sinds dinsdag geen netwerk meer. Ik kan niet bellen en niet op mijn mobiele netwerk. Voor de rest werkt alles nog, wifi kan ik ook nog gebruiken. maar als ik iemand wil bellen duurt het lang, voor er iets gebeurt en hoor na een poos een piep toon waarna hij stopt met bellen. Dit heb ik vandaag precies een week geleden, het begon vorige week dinsdag uit t niets, in een keer begon de elende. ook merk ik dat mijn batterij wat sneller leeg loopt. Mijn provider is hi die ik ook al heb geraadpleegd, Hun zeiden dat ik mijn simkaart in een andere telefoon moest proberen en andersom. heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan, maar tot mijn spijt kon ik hier mee wel bellen. heb nog niet de kans gehad om in mijn telefoon een andere simkaart te doen.

Ik hoop dat een van jullie dit probleem ook heeft / gehad en weet wat ik kan doen om dit op te lossen

Gr roy

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
hoeveel streepjes bereik heb je? klinkt als een los contactje bij de antenne. Ik zou em gewoon terug sturen voor garantie.

Strava

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 10:02
Als je sim het in een ander toestel wel doet, ligt het dus aan jouw toestel. Probeer voor de zekerheid nog even om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, dan alle updates te installeren en kijken of het dan werkt.