goede avond tweakers,
ik ben opzoek naar een monitor mijn huidige 11 jaar oude monitor is niet meer super, heb ook net een nieuwe kast gebouwd dus nieuw scherm die mooier is een must(oude dode pixels etc.)
ik heb zelf niet veel verstand van monitors ik had wel gekeken werd er niet wijs uit, ik zag dat reactie tijd en refresh rate belangrijk zijn bij gamen.
# onze lokale MM, BCC hebben weinig monitors
ik hoorde dat ilyama, philips, AOC, Asus, Benq goed zijn.
ik zal ff duidelijk uitleggen wat ik wil budget noem maar op:
Budget en Formaat:
ik heb maximaal 300 tot mijn beschikking liever goedkoper moet een degelijk scherm zijn en ook een leuk design, liefst maximaal 27 Inch
Doel van het scherm:
meestal gamen(Shooters) ook huiswerk maken en af en toe filmpje kijken
zat ook te zoeken in de price watch, maar dan zie je wel wat reviews etc, maar daar word ik niet wijzer van.
is dit wat of een andere beter?
Alvast Bedankt voor de hulp
ik ben opzoek naar een monitor mijn huidige 11 jaar oude monitor is niet meer super, heb ook net een nieuwe kast gebouwd dus nieuw scherm die mooier is een must(oude dode pixels etc.)
ik heb zelf niet veel verstand van monitors ik had wel gekeken werd er niet wijs uit, ik zag dat reactie tijd en refresh rate belangrijk zijn bij gamen.
# onze lokale MM, BCC hebben weinig monitors
ik hoorde dat ilyama, philips, AOC, Asus, Benq goed zijn.
ik zal ff duidelijk uitleggen wat ik wil budget noem maar op:
Budget en Formaat:
ik heb maximaal 300 tot mijn beschikking liever goedkoper moet een degelijk scherm zijn en ook een leuk design, liefst maximaal 27 Inch
Doel van het scherm:
meestal gamen(Shooters) ook huiswerk maken en af en toe filmpje kijken
zat ook te zoeken in de price watch, maar dan zie je wel wat reviews etc, maar daar word ik niet wijzer van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer GN246HL Zwart | € 239,05 | € 239,05 |
| 1 | Asus VX238H Zwart | € 148,- | € 148,- |
| 1 | Iiyama ProLite GB2773HS-1 Zwart | € 298,90 | € 298,90 |
| 1 | Philips Brilliance 242G5DJEB Rood, Zwart | € 276,50 | € 276,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 962,45 | |
is dit wat of een andere beter?
Alvast Bedankt voor de hulp