[XS4ALL] nieuwe abonnementen: check je modem-instellingen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389263

Topicstarter
XS4ALL heeft de abonnementen vernieuwd: snellere abonnementen. Echter in mijn geval leidde dit niet tot de snelheidsverhoging die ik zou moeten kunnen verwachten. In de Fritzbox zag ik namelijk nog steeds dezelfde snelheden als voorheen. :(
Na contact met de helpdesk van XS4ALL bleek dat ik nog op ADSL zat en VDSL zou moeten hebben met een nieuwer modem. De omzetting naar VDSL kost niets en het nieuwe modem 10 euro. Inmiddels draait het met de dubbele snelheid ten opzichte van de oude situatie. :P

Moraal van het verhaal: check je instellingen en als je geen wijzigingen t.o.v. de vorige abonnementen ziet, neem dat contact op met de helpdesk. Je moet dus zelf wel actie nemen. Het gaat niet allemaal automatisch. Er (b)lijken te veel varianten te bestaan om dit automatisch voor iedereen te doen.

Succes,
witte ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dit was al even geloof ik, ik had 2?3? jaar geleden ook nog ADSL2+ (20mbit) en zit nu ook op 50 (55) mbit, als ik voor 50 euro p/m 500/500 zou kunnen krijgen stapte ik gelijk over.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"