Goeienavond mede-Tweakers!
Mijn neefje is op zoek naar een nieuwe pc. Laatst heb ik zelf even 1 samengesteld bij Azerty, en het lijstje leek mij vrij goed. Nu kwam hij vandaag alleen met een Acer Predator G3-605 met een i7-4790 en een R9-255. Dit is m: Linkje
Het lijstje van Azerty was als volgt: Linkje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p en het liefst op High settings. Ook is livestreamen iets wat hij graag wil doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800, tientje meer is te doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al een monitor en muis en toetsenbord, dus dat is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5'je is toch wel goed denk ik, en een redelijke AMD kaart het liefst (Want prijs-kwaliteitverhouding is hoger?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder niet echt
Ga je overklokken?
Eventueel, misschien later, dus als de optie er is: Graag
Wat is een betere optie? Denk zelf de Azerty, maar wou t graag even zeker weten
Thanks!
Jordi
Mijn neefje is op zoek naar een nieuwe pc. Laatst heb ik zelf even 1 samengesteld bij Azerty, en het lijstje leek mij vrij goed. Nu kwam hij vandaag alleen met een Acer Predator G3-605 met een i7-4790 en een R9-255. Dit is m: Linkje
Het lijstje van Azerty was als volgt: Linkje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p en het liefst op High settings. Ook is livestreamen iets wat hij graag wil doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800, tientje meer is te doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al een monitor en muis en toetsenbord, dus dat is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5'je is toch wel goed denk ik, en een redelijke AMD kaart het liefst (Want prijs-kwaliteitverhouding is hoger?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder niet echt
Ga je overklokken?
Eventueel, misschien later, dus als de optie er is: Graag
Wat is een betere optie? Denk zelf de Azerty, maar wou t graag even zeker weten
Thanks!
Jordi