Spellen gekocht via Humble Bundle, maar geen keys ontvangen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo mensen,

Ik heb vanmiddag via een klasgenoot (omdat ik geen paypal en creditcard heb) 3 spellen besteld via Humble Bundle. (nl ETS 2 Going East, Super Hexagon en Sniper Elite V2.)

Nu heeft hij het voor mij als gift gekocht en mij de link gegeven dat ik de gift kan claimen. Hier heb ik netjes mijn gegevens ingevuld en gewacht tot ik een mail krijg, maar ik krijg geen enkele mail, ook niet in de spam. (al 45 minuten niet) Vervolgens heb ik dus via de key redeem functie rond 6 uur, maar een nieuwe aanvraag gekregen, maar die is ook niet aangekomen. Op de site zeggen ze wel dat ik contact met ze moet opnemen, maar ik heb geen contact informatie. Hebben jullie een email adres waar ik naar toe kan mailen. (liefst Nederlandse support als dat kan). Ik vraag het maar hier aangezien ik verschillende mailadressen in gelijksoortige topics vind en niet weet welke ik precies moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tip/vraag 1: zeker weten het juiste emailadres gebruikt? Geen .con of .ml? Of andere vreemde fieptautjes?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
VasZaitsev schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:21:
Tip/vraag 1: zeker weten het juiste emailadres gebruikt? Geen .con of .ml? Of andere vreemde fieptautjes?
Ja, want, ik heb wat ik ingevuld heb, ctrl c + ctrl v gedaan en gebruikt om op mijn mail in te loggen.

Edit: Volgens die klasgenoot van mij moest je ook een account hebben bij Humble Bundle, heb ik nu dus ook maar even aangemaakt, maar ik zou niet weten waar ik dan de games kan claimen. Heb trouwens ook maar ff op hun facebook wat geplaast, geen idee of ik antwoord krijg. Natuurlijk sta ik nog wel open voor alle hulp :)

[ Voor 33% gewijzigd door hoi1234 op 09-09-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 13:25

Wimmel

Hello

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Die klasgenoot kan ook jouw email adres invullen... heb je dat al geprobeerd?

Normaal gesproken als ik een game gift aan iemand dan vul ik eerst mijn eigen email adres in en stuur ik direct de code naar ze... dat maakt nl. verder niet uit, de code wordt aan een steam account gekoppeld, niet aan een email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Bedankt voor het meedenken, het is eindelijk gelukt! Ik moet er alleen nog achter komen hoe ik going east kan gebruiken, heb namelijk alles aan steam gekoppeld, maar kan alles in de bibliotheek zien, behalve going east. Maar wat mij betreft mag hier een slotje op

EDIT: mis ook super hexagon

Edit 2: Alles is super voor elkaar, mag een slotje op

[ Voor 13% gewijzigd door hoi1234 op 09-09-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het lijkt me ook niet moeilijk om de support afdeling te vinden, bovenin in het menu:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oljrb8s.png

Ik zie overigens dat het ook is opgelost; wat was nu precies de oplossing? Een kwestie van geduld? Of toch iets anders? ;)

Je kunt als je ingelogd bent op Steam via de winkelmand zien of je de game hebt. Andere mogelijkheid is om Enhanced Steam te installeren voor jouw browser, die maakt het dan direct zichtbaar met een groene kleur.
DLC wordt namelijk nooit aan een library toegevoegd of er in vermeld.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
CptChaos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:05:
Het lijkt me ook niet moeilijk om de support afdeling te vinden, bovenin in het menu:
[afbeelding]

Ik zie overigens dat het ook is opgelost; wat was nu precies de oplossing? Een kwestie van geduld? Of toch iets anders? ;)

Je kunt als je ingelogd bent op Steam via de winkelmand zien of je de game hebt. Andere mogelijkheid is om Enhanced Steam te installeren voor jouw browser, die maakt het dan direct zichtbaar met een groene kleur.
DLC wordt namelijk nooit aan een library toegevoegd of er in vermeld.
Die support heb ik inderdaad gevonden, maar kon nergens een mailadres vinden. Uiteindelijk toch gelukt door wat geduld, maar 2 uur vind ik gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een mail kan (afaik) maximaal een week op internet zweven. Twee uur valt dan nog wel redelijk mee. Waarschijnlijk een routing probleem geweest.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Soms duurt het idd wel eens even voordat games in je library verschijnen, dat is overigens een probleem met Steam... is mij ook wel eens met een aankoop op Steam gebeurd, die kon ik pas de volgende dag spelen :(

Maar je had ook een probleem met het redeemen, hoe heb je dat nou opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ik moest dus ff wat meer geduld hebben en heb toen na 2 uur mijn keys alsnog ontvangen
Pagina: 1