Website verhuizen en beste pakket zonder hosting.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Ik heb momenteel nog een webhostingpakket, inclusief veel dataruimte en e-mailaccounts via Yourhosting.nl.

Er is één domeinnaam aangekoppeld.

Ik wil voorlopig terug naar de basis: geen website hosten maar alleen de domeinnaam behouden.
Daarnaast moet er een 2e domeinnaam bij, die nu nog vrij is. En voor die nieuwe domeinnaam wil ik een simpel e-mailaccount hebben (info@%%%%.nl) en dat moet via een webmail en smartphone te lezen zijn.

Waar kan je dit het goedkoopst doen?

Plan is om nu alvast het nieuwe domein te registreren, inclusief mailbox (geen behoefte aan veel extra accounts. Hooguit een alias extra).

En zodra mijn webhostpakket is afgelopen, ook die 2e domein verhuizen. Hiervoor is geen mailbox vereist.

Het wemelt van de actie-aanbiedingen maar die zijn erg ondoorzichtig en zijn na een bepaalde periode toch weer stukken duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik zou gewoon je domeinnaam registreren (bij www.hosting.eu bijvoorbeeld of www.hostingdiscounter.nl) en dan via Google Apps mail regelen.

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Voor zover ik weet is Versio de goedkoopste met domeinnamen (hun hosting moet je niet aan beginnen en je wilt niet hun support nodig hebben). Google Apps is een leuk idee, maar kost je €4 per gebruiker per maand, en je kunt e-mail veel goedkoper elders krijgen. Zoho.com biedt bijvoorbeeld 5 accounts gratis en doet zeker niet onder voor de gemiddelde webhost.

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ik heb mijn domein naam bij http://hostingwalk.nl/ de prijs blijft elke jaar gelijk dat vind ik wel een voordeel voor mij.Support vind ik erg goed heb er regelmatig gebruik van gemaakt en reageren snel.
Je kan ook altijd vragen wat ze te bieden hebben op dat gebied.

• dagizmo
Ik heb net de sites bekeken en zie dat hostingdiscounter voor relatief weinig geld toch wel wat biedt.
Het superdiscount-pakket (https://www.hostingdiscounter.nl/shared-hosting-linux/) lijkt voor 1 euro per maand toch alles dan wel te bieden.

Neem aan dat je de mail behorende bij dit pakket en je eigen domeinnaam dan vervolgens wel weer online via een smartphone app kunt lezen (ze bieden pop3 en smtp)
Of mis ik bij dit pakket nog iets om ook online (via een standaard mail app) de mail te kunnen ontvangen/verzenden?

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik zou persoonlijk kiezen voor de partij waar je het minst afhankelijk bent. Bijv het beste controlepaneel zodat je niet alles via een supportafdeling moet doen met vertraging.

Voor mail op je telefoon heb je trouwens imap nodig. Pop raad ik dan af, dat haalt de mail binnen van de server en is onnodig en onhandig op je telefoon. Vind de specs van je link tegenvallen overigens maar goed. Zonder website boeit dat minder.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

dagizmo schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:20:
Ik heb net de sites bekeken en zie dat hostingdiscounter voor relatief weinig geld toch wel wat biedt.
Het superdiscount-pakket (https://www.hostingdiscounter.nl/shared-hosting-linux/) lijkt voor 1 euro per maand toch alles dan wel te bieden.

Neem aan dat je de mail behorende bij dit pakket en je eigen domeinnaam dan vervolgens wel weer online via een smartphone app kunt lezen (ze bieden pop3 en smtp)
Of mis ik bij dit pakket nog iets om ook online (via een standaard mail app) de mail te kunnen ontvangen/verzenden?
Mail kan je gewoon via imap uitlezen met de mail app op je telefoon. IMAP staat gewoon bij de specificaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
Dan biedt Versio.nl momenteel het meeste voor het minste geld, denk ik. De mogelijkheid enige data te hosten en je kunt de dataruimte - als je wilt - volledig gebruiken voor je mailbox.
Pagina: 1