Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt alleen in het weekend gebruikt.
Dan ben ik namelijk bij mijn vader, thuis heb ik een goede game desktop.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen, internetten, films kijken
Ik speel eigenlijk maar een specifiek spel, wat niet al te veel vraagt (Cabal Online)
Ik hoef het ook zeker niet op full graphics te spelen. low/med is goed als ik maar niet lag (fps 40 - 60)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
350 - 450 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, ik neem hem mee. alhoewel het gewicht / accuduur mij niets uitmaakt.
Het liefst heb ik een 17,3" scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Nop. anything that works!
Kleine toelichting:
Ik heb 4 tot 5 jaar geleden een laptop gekocht van 380 euro.
Wel de Acer Aspire 7551G - 7606 om precies te zijn.
Eventuele specs van mijn oude laptop:
http://www.cnet.com/produ...-gb-ram-500-gb-hdd/specs/
Deze laptop werkte perfect voor mijn eisen, werd alleen wat snel heet maar dat deed me niet zo veel.
Hij doet mhet nog prima alleen heb ik he vorige week laten vallen om mijn bierte te redden... jaja toch prioriteiten stellen haha
Anyway, met externe monitor doet hij het nog. maar wilde toch graag een nieuwe omdat ik hem alleen maar gebruik als ik hem mee neem (vooral in het weekend naar mijn vader)
Ik wil er niet te veel voor uit geven want ik heb thuis een goede desktop PC, deze is dus, zoals ik al zei, puur en alleen voor gebruik buitenshuis (vrienden, vader, etc)
Ik wil er max 350/450 aan uitgeven, maar als ik ga kijken komt zowat alles uit op de zelfde specificaties als de laptop die ik 4/5 jaar geleden heb gekocht voor 380 euro... is hier geen vooruitgang in geweest ?!
Ik wilde toch graag wat advies wat ik het beste kan doen.
Wat ik vooral op mijn laptop doe is;
Ik speel eigenlijk maar een specifiek spel, wat niet al te veel vraagt (Cabal Online)
Ik hoef het ook zeker niet op full graphics te spelen. low/med is goed als ik maar niet lag (fps 40 - 60)
Wat een must is: 17" scherm (of grooter, maar 17.3 vind ik het fijnste)
Gewicht e.d maakt me niet uit.
Ik heb dit ook al gepost in het "Te Koop Gevraagd" gedeelde, maar ik wilde toch even kijken wat er aan nieuwe laptops mogelijk is.
Alvast bedankt voor de tijd!
Mvg.
De laptop wordt alleen in het weekend gebruikt.
Dan ben ik namelijk bij mijn vader, thuis heb ik een goede game desktop.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
350 - 450 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, ik neem hem mee. alhoewel het gewicht / accuduur mij niets uitmaakt.
Het liefst heb ik een 17,3" scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Nop. anything that works!
Kleine toelichting:
Ik heb 4 tot 5 jaar geleden een laptop gekocht van 380 euro.
Wel de Acer Aspire 7551G - 7606 om precies te zijn.
Eventuele specs van mijn oude laptop:
http://www.cnet.com/produ...-gb-ram-500-gb-hdd/specs/
Deze laptop werkte perfect voor mijn eisen, werd alleen wat snel heet maar dat deed me niet zo veel.
Hij doet mhet nog prima alleen heb ik he vorige week laten vallen om mijn bierte te redden... jaja toch prioriteiten stellen haha
Anyway, met externe monitor doet hij het nog. maar wilde toch graag een nieuwe omdat ik hem alleen maar gebruik als ik hem mee neem (vooral in het weekend naar mijn vader)
Ik wil er niet te veel voor uit geven want ik heb thuis een goede desktop PC, deze is dus, zoals ik al zei, puur en alleen voor gebruik buitenshuis (vrienden, vader, etc)
Ik wil er max 350/450 aan uitgeven, maar als ik ga kijken komt zowat alles uit op de zelfde specificaties als de laptop die ik 4/5 jaar geleden heb gekocht voor 380 euro... is hier geen vooruitgang in geweest ?!
Ik wilde toch graag wat advies wat ik het beste kan doen.
Wat ik vooral op mijn laptop doe is;
Wat een must is: 17" scherm (of grooter, maar 17.3 vind ik het fijnste)
Gewicht e.d maakt me niet uit.
Ik heb dit ook al gepost in het "Te Koop Gevraagd" gedeelde, maar ik wilde toch even kijken wat er aan nieuwe laptops mogelijk is.
Alvast bedankt voor de tijd!
Mvg.
[ Voor 6% gewijzigd door 7daan7 op 09-09-2014 19:25 ]