Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Emsisoft Internet Security 9.0.0.4453

Pagina: 1
Acties:

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 00:30
Naar mijn mening is het een wat erg karige omschrijving over wat Emsisoft Internet Security is, het is dan nu wel een volledig Internet Security pakket met firewall e.d. inbegrepen ipv stand-alone maar het heeft toch behoorlijk wat meer veranderingen dan alleen een feitelijke samenvoeging van Anti-Malware en Online-Armor. Sterker nog, de firewall is volledig herschreven en uitvoerig getest en niet zomaar hetzelfde als online-armor.
Emsisoft heeft een nieuw product uitgebracht met de naam Internet Security. Dit programma is feitelijk niets meer dan een samenvoeging van Anti-Malware en de firewall Online Armor, iets waar gebruikers volgens Emsisoft al lange tijd om vragen. De prijs is tijdelijk even hoog als die van een van de twee losse onderdelen, namelijk veertig euro. Het programma is geschikt voor Windows XP of hoger en kan dertig dagen worden getest.
Het bovenste gedeelte is dan naar mijn mening ook niet terecht en eigenlijk ook redelijk incorrect.

Wat meer info:
http://support.emsisoft.c...firewall-to-eam/?p=117417

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Achteraf gezien is de "is feitelijk niets meer dan" misschien niet zo gelukkig gekozen. Ik zal eens kijken of ik de tekst iets bij kan schaven. :)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).