De reden dat ik hier mijn vraag post is omdat ik een volledige kluns ben in het samenstellen van PC's. (Zie mijn huidige setup onderaan) Ik heb het algemene advies gelezen en heb daarop al wat gebaseerd, maar ik wil mezelf niet in het ongeluk storten dus kom ik hier om hulp vragen.
Mijn huidige wenslijstje
Ik zoek een kaart met 4Gb vram omdat mijn huidige (1Gb) absoluut niet meer voldoet in deze moderne tijden en omdat spellen meer en meer vram nodig hebben en ik een beetje future-proof wil blijven. Ik overweeg een tweede monitor maar ik weet niet of het er van gaat komen.
Ik heb mij gefocused op de AMD R9 290 4GB, maar laat me aub weten als het een slecht idee is. IK heb namelijk zelfs geen idee of het in die case past en weet niet hoe dat te achterhalen.
Mijn budget
Ik heb iets van een €500 euro over, maar ik zou liefst onder de €400 blijven.
AMD is mijn merk
Ik was vroeger gek van Nvidia maar AMD is nu goedkoper voor dezelde kwaliteit, met misschien iets meer lawaai (Wie geeft er nu om wat lawaai als je naast een garage en school woont?).
Mijn huidige specificaties
Mijn huidige wenslijstje
Ik zoek een kaart met 4Gb vram omdat mijn huidige (1Gb) absoluut niet meer voldoet in deze moderne tijden en omdat spellen meer en meer vram nodig hebben en ik een beetje future-proof wil blijven. Ik overweeg een tweede monitor maar ik weet niet of het er van gaat komen.
Ik heb mij gefocused op de AMD R9 290 4GB, maar laat me aub weten als het een slecht idee is. IK heb namelijk zelfs geen idee of het in die case past en weet niet hoe dat te achterhalen.
| # | Product | Prijs |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 355,99 |
| 1 | XFX R9 290 4GB Double Dissipation Edition | € 323,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | ||
Mijn budget
Ik heb iets van een €500 euro over, maar ik zou liefst onder de €400 blijven.
AMD is mijn merk
Ik was vroeger gek van Nvidia maar AMD is nu goedkoper voor dezelde kwaliteit, met misschien iets meer lawaai (Wie geeft er nu om wat lawaai als je naast een garage en school woont?).
Mijn huidige specificaties