Hoeveelheid aangeven in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 17:37
Wat mij een erg fijne functie lijkt, is het aan kunnen geven hoeveel je van een product wilt kopen.

Bijvoorbeeld, ik ben aan het kijken voor 3 nieuwe fans.

De prijzen in de pricewatch nemen de verzendkosten mee, dus als je deze prijs x3 doet, kom je veel te hoog uit.

Als je aan zou kunnen dat je er 3 wilt, dat de prijzen dan puur voor de fans x3 worden, en dat er dan nog apart de verzendkosten bij komen.

Dus, stel dat de fans 5 euro zijn, en de verzendkosten 10, en dus in de pricewatch staan voor 15.

i.p.v 3 x 15 = 45,

word het dan 3 x 5 (voor de fans zelf) = 15, plus de verzendkosten, 25.

Ik weet niet of dit uberhaupt mogelijk is met de manier waarop jullie de prijzen door krijgen van de pricewatch, maar het zou een enorm handige functie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
Dat zit er al in, als je een wenslijst maakt, deze open vouwt en dan op 'bestelkosten berekenen' klikt :)

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/523015

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Jouw 'probleem' los je op door een wenslijst te maken en vervolgens door 'bestelkosten' te rekenen.. Dan zoekt ie vanzelf (afhankelijk van keuze aantal webshops etc) de goedkoopste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
Hmm, ik bedenk net dat als je nog aan het zoeken bent naar een geschikte fan dat dan een wenslijst niet het meest geschikt is.

Echter, in het overzicht (snel even wat filters bij elkaar geschoven: http://tweakers.net/categ...iuCQtxO8Uz3hq5rL8QyERQngD ) staat de prijs zonder verzendkosten.

Bij artikelen van onder de 10 euro gaan verschillen is verzendkosten natuurlijk wel meetellen... Als je al weet welke fan het moet worden en je wilt dan de goedkoopste optie om ze thuis te hebben is een wenslijst wel het juiste gereedschap :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 17:37
Ik weet al welke t moet worden, dus dan word het een wenslijst ;) Bedankt!

Excuses voor dit draadje, mag dicht :)