Ik zou een nieuwe laptop voor m'n vriendin haar verjaardag willen kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin is een "light" user: Browsen, tekstverwerking, mailtjes en films kijken.
- Ze speelt zeker geen zware games, hoogstens eens een facebookspelletje.
- Office moet vlot draaien
- DVD's kijken!!! Er moet dus een interne DVD-lezer inzitten.
- AZERTY keyboard!
- Ze gebruikt haar laptop zeer lang (de huidige is al 6j oud)
Wat is je budget?
Max. 500€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze gaat de laptop regelmatig meenemen, maar het gewicht is niet zo belangrijk, ze zou graag een zo groot mogelijk scherm willen omdat ze zeer veel films kijkt op haar laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur, maar het is voor een vrouw, dus het ding moet er vooral "mooi" uitzien (sorry, maar geen "werk Lenovo"). Toch neig ik eerder naar een Intel CPU omdat het grafische echt niet belangrijk is, maar de CPU in de toekomst belangrijk kan worden.
Ik ben op deze laptop uitgekomen: http://www.vandenborre.be...et-pc-2-in-1/hp-17-f049nb maar ik vind hier geen reviews over. Is dit iets? De HDD kan ik nog zelf veranderen voor een SSD.
Alle feedback is welkom!
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin is een "light" user: Browsen, tekstverwerking, mailtjes en films kijken.
- Ze speelt zeker geen zware games, hoogstens eens een facebookspelletje.
- Office moet vlot draaien
- DVD's kijken!!! Er moet dus een interne DVD-lezer inzitten.
- AZERTY keyboard!
- Ze gebruikt haar laptop zeer lang (de huidige is al 6j oud)
Wat is je budget?
Max. 500€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze gaat de laptop regelmatig meenemen, maar het gewicht is niet zo belangrijk, ze zou graag een zo groot mogelijk scherm willen omdat ze zeer veel films kijkt op haar laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur, maar het is voor een vrouw, dus het ding moet er vooral "mooi" uitzien (sorry, maar geen "werk Lenovo"). Toch neig ik eerder naar een Intel CPU omdat het grafische echt niet belangrijk is, maar de CPU in de toekomst belangrijk kan worden.
Ik ben op deze laptop uitgekomen: http://www.vandenborre.be...et-pc-2-in-1/hp-17-f049nb maar ik vind hier geen reviews over. Is dit iets? De HDD kan ik nog zelf veranderen voor een SSD.
Alle feedback is welkom!
Assumption is the mother of all F'-ups