Toon posts:

Seagate Nas op windows 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forumleden,

Ik heb een probleem bij het installeren van een onlangs aangeschafte NAS en nu kreeg ik via via het advies om het eens via dit forum daar ik geen reactie krijg via Seagate.

Ik heb vorige week een Seagate Business Storage 1-Bay Nas (4TB) gekocht.
Nu heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd op mijn computer.
De computer draait op Windows 7. De NAS heb ik direct middels bijgeleverde kabel aangesloten op mijn Router/Modem. Dit betreft een Cisco EPC3925.

Echter de compoter ziet de NAS wel, maar als ik deze wil gaan instellen via de bijgeleverde software krijg ik meteen al de volgende foutmelding:

"Error Listing shares of device 'NAS-Name': Acces Denied"

Ik heb op internet een aantal beschrijvingen gevonden hoe de NAS te installeren/in te stellen, maar dan moet ik wel voorbij deze stap/foutmelding komen.

Weet iemand hoe ik deze NAS op de juiste wijze moet instellen of moet ik wijzigen aanbrengen in de router?
Ik wil graag films en muziek op de NAS op kunnen slaan zodat ik deze via de mediaspelers kan benaderen.
Tevens zou ik graag foto's willen opslaan op de NAS zodat ik deze op externe locaties kan bekijken.

Ik ben niet heel handig met dit soort zaken dus Jip en Janneke taal wordt gewaardeerd :D :?

Alvast bedankt!