Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07
Ik zoek een?
Ik zoek een sim only abonnement met niet zoveel belminuten/sms en een voldoende databundel, 200mb voldoet voor mij, meer kan altijd maar hoeft niet.

Wat is je budget?
Rond de 10 euro per maand, het liefst eronder als het kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb bij Tele2 en Youfone beide een identiek abonnement gevonden voor 8 euro per maand met 100 bel/sms en 200mb en als de databundel op is wordt de snelheid geknepen naar 64kb/s, wat tegenwoordig geldt als 'onbeperkt'. Ik ben daar tevreden mee aangezien ik nauwelijks aan die 200mb kom. En stel dat ik er wel over heen ga komen er geen kosten bij

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe waar zijn de klachten die op het internet zijn te vinden (Tele2 bereik en Youfone onjuiste facturen) en als het mogelijk is hoor ik graag ervaringen met een van de twee bovengenoemde provider van medetweakers.
Aangezien al een tijdje zoek is de kans groot dat ik een provider over het hoofd zie, misschien dat iemand nog een aanrader heeft.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 9% gewijzigd door CR9 op 08-09-2014 22:52 ]

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Tele2 zit op het t-mobile netwerk. In de randstad is dat prima, maar op bepaalde plekken, zoals in Groningen, heb je inderdaad slecht bereik.
Met Youfone heb ik geen ervaring

• CR9
Fotogravinnetje schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:00:
Tele2 zit op het t-mobile netwerk. In de randstad is dat prima, maar op bepaalde plekken, zoals in Groningen, heb je inderdaad slecht bereik.
Met Youfone heb ik geen ervaring
Gelukkig zit ik in de randstad en kom niet zo vaak in het noorden. Maar ik neem aan dat jij zelf een abonnement bij Tele2 hebt en nooit nare ervaringen qua factuur of iets dergelijks hebt meegemaakt?

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Dat is alweer een paar jaar geleden, maar inderdaad geen problemen mee gehad

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Al naar choozze gekeken?
7,50 euro per maand met 500mb en 100 minuten en 100 sms
wel 25 euro aansluitkosten
http://shop.choozze.nu/getzero

[ Voor 75% gewijzigd door krissie100 op 09-09-2014 14:51 ]

• CR9
krissie100 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:49:
Al naar choozze gekeken?
7,50 euro per maand met 500mb en 100 minuten en 100 sms
wel 25 euro aansluitkosten
http://shop.choozze.nu/getzero
Oke dat is een interessante optie, vooral die gratis abonnement aangezien dat een verbetering is op mijn huidige sim only.
Mijn gevonden opties zijn nu:
Tele2 / Youfone met 100 min/sms met 200mb 'onbeperkt' data. 8 euro per maand.
Hollandsnieuwe 275min/sms/mb en bundel is 3 maanden mee te nemen. 7,50 euro per maand.
En nu Choozze Zero 100 min, sms en mb voor 0 euro !

Zoals jullie zien wordt het er niet makkelijker op. Ik vraag jullie echt om hulp hierbij.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
Tele2 lijkt me wel interessant, vooral met die onbeperkte data en maandelijks je bundel te wijzigen. Aansluitkosten is €10,-

Youfone €8,- is een 2 jarige abo. Lijkt mij te lang vast zitten. Wel het netwerk van KPN. Aansluitkosten €10,-

HollandsNieuwe en Choozze heb ik zelf ook aan gedacht.
HN omdat je bundel 3 maanden houdbaar is. En alles in 1 bundel (dit is wel moeilijk in de gaten te houden.)
Maar doe het toch maar niet. Want het wemelt aan klachten. HN heeft Vodafone netwerk. En Vodafone en HN rekenen zomaar data af. Dat is gewoon oplichting. Ze waren laatst ook bij consumentenprogramma Radar.

Choozze very interesting maar aansluiting van €25,- is wel veel gevraagd voor een beginnend netwerk.

Je zou ook eens kunnen kijken naar 88Mobile of Ziggo Mobile (als je in Ziggo gebied woont)

[ Voor 6% gewijzigd door Royalty op 09-10-2014 22:29 ]

Pagina: 1