Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft account beveiligingscode

Pagina: 1
Acties:

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:07

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Hallo,

Als ik in wil loggen met mijn microsoft account (@live.nl) dan word gevraagd om een beveiliginscode, het probleem is echter dat het e-mail adress waar de code naar toe is gezonden niet meer bestaat.

Hoe verander ik het verificatie adres? (van het niet bestaande naar een wel bestaand/nieuw email adres?)

Alvast bedankt,

Djesse

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Bedenk eens wat voor een lek dat zou geven als je zonder wachtwoord/inloggen het verificatieadres zou kunnen veranderen... :Y)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:36
Je kunt ergens aangeven dat je geen code kunt ontvangen. Dan moet je bewijzen dat je de eigenaar van het account bent door wat gegevens in te vullen zodat ze dat kunnen controleren. Dan kun je volgens mij weer in je account en wat dingen veranderen. Je hebt wel een termijn van een maand voordat veranderingen worden doorgevoerd.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Lustucru schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:47:
Bedenk eens wat voor een lek dat zou geven als je zonder wachtwoord/inloggen het verificatieadres zou kunnen veranderen... :Y)
Ik noem het wel even account A en B
A is degene waarop ik probeer in te loggen (het nieuwere account)
B is het account waarvan ik het wachtwoord niet meer weet, hiernaar word de verificatiecode gestuur (het is een oud account).

Ik weet het wachtwoord van A wel, er wordt echter gevraagd om een verificatiecode en die is gestuurd naar account B

Van e-mail adres B weet ik dus het wachtwoord niet meer.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:17

TommieW

Numa numa.

Je zou kunnen proberen om naar Microsoft te bellen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
TommieW schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:00:
Je zou kunnen proberen om naar Microsoft te bellen.
Dacht ik zelf ook al aan, dan doe ik dat morgen.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oef, da's wel zuur. Dit is de pagina waarop ik mijn tweede e-mailadres kan wijzigen, als je daar niet kan komen dan wordt het idd bellen..

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik weet niet of dit ook waar is als er een email adres wordt gebruikt, het werkte in ieder geval met een oud telefoonnummer.

Op het scherm waar je gevraagd wordt waar de beveiligingscode naar toe moet is ook een "ik heb dit nummer niet meer"-link. Als je dat volgt moet je wat vragen over het account beantwoorden, zoals afzenders, contactpersonen en onderwerpen. Als je daar door heen bent kun je een nieuw telefoonnummer of in mijn geval ook een emailadres toevoegen. Eenmaal toegevoegd wordt een nieuwe code verstuurd naar je het nieuwe emailadres of telefoonnummer en ook een email/sms naar het oude emailadres/telefoonnummer. Als er niet binnen 30 dagen wordt gereageerd op het oude adres/nummer, krijg je een bevestigingsmail van Microsoft en ben je klaar. Het is een beetje zoeken op de schermen die je voorgeschoteld krijgt, maar het werkt wel.

edit: wat Ronald8 dus ook al zei.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1