Toon posts:

laptop met kapote scherm aansluiten op full hd tv

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop, scherm is stuk. Ik wil hem gebruiken als film/serie afspeler. Is een asus 3 jaar oud denk ik. cpu: i3 en een amd 5 serie kaart.

Wat als ik laptop via hdmi aansluit op full hd scherm, krijg ik dan ook echt full hd beeld? Ik dacht dat je videokaart ook full hd moest ondersteunen o.i.d.? Of kan ik gwn met plezier van full hd genieten met deze laptop zolang die een hdmi poort heeft?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Erin prikken en je weet het. In een i3 zal wel een Intel HD graphics zitten, die kan dus 720 of 1080 uitvoeren. Vergeet niet Fn + F8 te gebruiken om het beeld om te schakelen.

Meestal heb je pas in Windows zelf beeld, niet in het bootscherm. Dus ik hoop dat je geen bios password hebt ingesteld want dat wordt moeilijk intypen zo.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Overige Hardware is geen dumpbak. Deze vraag gaat over videoadapters (in je laptop) en beeldschermen.

Move OH -> VB

2) Insteek op GoT is dat je pas een topic opent als je zelf ergens niet meer uitkomt. In dit geval heb je alles wat nodig is om het uit te proberen voorhanden, maar open je je topic voordat je iets probeert. Dat is voorbarig. Dus moet ik dit topic sluiten.

Voor nu:
- Aansluiten en kijken wat er gebeurt. Zo ja: mooi.
- Werkt niet? Ga dan zelf aan de slag met uitzoeken wat er aan de hand kan zijn, zoek dingen op en probeer dingen uit.
- Kom je er niet uit? Dan mag je rustig een topic openen, maar geef dan aan exact wat de situatie is (welk Asus laptop? welk full hd scherm?), wat je opgezocht hebt, wat je probeerde en wat er toen gebeurde.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.