Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Suggesties nodig 2.1 Speakers.

Pagina: 1
Acties:

• dooder39
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 20:55
Hey Tweakers,

Mijn Logitech Z623 is stuk gegaan en ik zoek daarom een nieuw paar 2.1 Speakers met goede geluids kwaliteit en bass.

Vereiste:
- Het moeten 2.1 Speakers zijn.
- Ze moeten binnen mijn budget van €130- vallen.
- Aub geen Logitech.

Alvast bedankt voor de hulp.

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
even nieuwschierig hoor, why geen Logitech? omdat deze snel kapot zijn gegaan? zoja, leg je verhaal dan eens uit bij Logitech door ze op te bellen. dan kijken ze wat ze voor je kunnen beteken en of je in aanmerking komt voor een nieuwe set.

• dooder39
MartijnAbel schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:50:
even nieuwschierig hoor, why geen Logitech? omdat deze snel kapot zijn gegaan? zoja, leg je verhaal dan eens uit bij Logitech door ze op te bellen. dan kijken ze wat ze voor je kunnen beteken en of je in aanmerking komt voor een nieuwe set.
Yup ze gaan snel kapot. Ik heb mijn speakers al terug gebracht naar de winkel omdat Logitech ze niet meer in neemt voor reparaties (zeggen ze).

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
dooder39 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:22:
[...]

Yup ze gaan snel kapot. Ik heb mijn speakers al terug gebracht naar de winkel omdat Logitech ze niet meer in neemt voor reparaties (zeggen ze).
je kunt eventueel ook kiezen voor een nette tweedehands Z-2300 of Z-5500
de Z-2300 heb ik ook nog steeds en werkt na ik weet niet hoeveel jaar nog steeds uitstekend.
de Z-5500 is ietsje gevoeliger met de control pod, maar ook dat staat bekend als een stukje goede electronica en tevens met vele malen beter geluid dan een Z623

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een al vaak herhaald stuk advies:

Haal een oude versterker + boxen, geen game setje die daar tegen op kan. Zeker voor 130 euro kun je best leuk spul vinden, gezien je dan iets van 100 euro aan de boxen kan besteden, en dan kun je leuk spul vinden.

People as things, that’s where it starts.

• dooder39
VasZaitsev schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:38:
Een al vaak herhaald stuk advies:

Haal een oude versterker + boxen, geen game setje die daar tegen op kan. Zeker voor 130 euro kun je best leuk spul vinden, gezien je dan iets van 100 euro aan de boxen kan besteden, en dan kun je leuk spul vinden.
Als ik aan boxen denk, denk ik aan die hele grote rechthoekige dingen.... Daar heb ik geen plaats voor...

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zelfs boekenplank speakers geven al beter geluid dan die dingen die bij gamesetjes zitten, en die zijn vrij klein.

People as things, that’s where it starts.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

dat moet wel lukken toch? http://www.marktplaats.nl...Id=0&postcode=&distance=0
Audio voor PC, actief setje of passief met versterker??

[ Voor 38% gewijzigd door Lip op 09-09-2014 13:38 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Een aparte receiver met speakers geeft het mooiste geluid, maar deze yamaha soundbar staat ook bijzonder goed aangeschreven: pricewatch: Yamaha YAS-101 (Zwart)

Zou ik dan persoonlijk nog eerder doen dan een pc-setje

• dooder39
Ik heb die link nog niet echt bekeken, ga ik straks doen. Maar hoe zit het met de bass als je zulke boxen gebruikt? Geluids kwaliteit zal waarschijnlijk goed zijn, maar bass om bijvoorbeeld de impact te voelen is ook belangrijk voor ervaring :P .

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Toevallig ook een overstapper, van een logitech setje!
Je kan natuurlijk even komen luisteren onder het genot van een bakkie, in de mooiste stad achter de duinen! :P
dooder39 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:41:
[...]

maar bass om bijvoorbeeld de impact te voelen is ook belangrijk voor ervaring :P .
Dat komt omdat je niks anders dan Logitech gewend bent. :o

[ Voor 122% gewijzigd door Lip op 09-09-2014 20:34 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• dooder39
Lip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:46:
Toevallig ook een overstapper, van een logitech setje!
Je kan natuurlijk even komen luisteren onder het genot van een bakkie, in de mooiste stad achter de duinen! :P
Hah, bedankt voor het aanbod maar ik sla het maar af.
Lip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:46:
Dat komt omdat je niks anders dan Logitech gewend bent. :o
Ik gebruikte Logitech slechts voor 1,6 jaar... Ik wil gewoon de impact kunnen voelen van uit het geluid als er bevoorbeeld een mortier naast me inslaat in Red Orchestra 2. De buurt hoeft voor mij niet wakker te liggen van de bass, maar ik wil wel iets wat het via geluid de games intenser maakt.

[ Voor 0% gewijzigd door dooder39 op 10-09-2014 22:24 . Reden: grammatica ]

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:27:
Ik heb de Mission M30i inmiddels gekocht en ontvangen, zojuist aangesloten en wát een geluid van zulke kleine speakertjes, dat had ik niet verwacht. Ze klinken standaard al heel goed, heb even mijn favoriete nummers getest, zelfs de bass valt me helemaal niet tegen. Ze staan maar op een klein kamertje van 10-12m2 dus daarvoor zijn ze perfect. Met muziek luisteren op een niet-asociaal volume heb ik helemaal geen subwoofer nodig, alleen voor films kunnen ze wel een subwoofer gebruiken. Uiteindelijk voor €55 incl. verzendkosten gekocht, helemaal niet verkeerd lijkt me. Nu staat er overal Mission hier haha :)

[afbeelding]

Special thanks to Lip, Sluw en Roderik! :)
Vergeet niet dat die woofers uit die mission m30i speakers een stuk groter zijn de de drivers uit logitech satellite speakers, en de lagere frequenties uit 2 speakers komen bij de Missions i.p.v 1 subwoofer (die eigenlijk geen subwoofer meer is, omdat ook een gedeelte van de middentonen hier vandaan komen).

• dooder39
Moet ik op nog wat letten als ik er een koop? Of het wel aan een PC kan worden aangesloten ofzo?

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Daar moet een versterker tussen.

Deze past er prima bij :P pricewatch: Onkyo TX-NR3030 Zwart

Of een willekeurige stereo versterker van Marktplaats.

[ Voor 83% gewijzigd door Lip op 13-09-2014 12:28 ]

• dooder39
Lip schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:22:
Daar moet een versterker tussen.

Deze past er prima bij :P pricewatch: Onkyo TX-NR3030 Zwart
dat past zeker niet in mijn budget....

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dat is ook jammer zeg, de volgende vast wel :
http://link.marktplaats.nl/m846013964

http://www.marktplaats.nl...C401&startDateFrom=always

Waarom is die TA-1010 zo belachelijk duur?

Pagina: 1