Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanraders?

Pagina: 1
Acties:

• witkop525
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 04:31
Ik ben op zoek naar een laptop voor lessen in programmeren (dus voor mee naar school). Als ik op weg ben naar school (voor bijvoorbeeld in de trein of iets dergelijks) wil ik dan ook wel eens een filmpje kunnen kijken of een serie. Ook wil ik die mogelijkheden thuis kunnen doen.

Omdat ik ermee wil gaan programmeren dacht ik aan een laptop met een Intel Core I5 processor en minstens 6 GB geheugen. Ook had ik wel van een wat ruimere scherm (Full-HD?), zo'n 15,6 inch. Minstens een 500 GB hardeschijf (of mogelijke SSD suggesties zijn ook welkom). Ik hoef er niet per sé op te kunnen gamen al zou het wel leuk zijn als ik een kaart spel zoals Hearthstone erop kan spelen (meesten van jullie kennen dat spel wellicht wel).

Ook zou het misschien handig zijn als de toetsenbord zowel 'ontspannen typt' en 'efficiënt typt' (als je een vraag over dit zinnetje hebt, wil ik die gerust beantwoorden :9 ).

Verder heb ik zelf een hele mooie laptop gevonden:

pricewatch: Asus N56VB-S4061H

Vond alleen de laptop aan een wat duurdere kant en had liever een I5 i.p.v. I7 erin gehad. Het liefst betaal ik dan ook niet meer dan €700,-

Verder zou ik graag op de hoogte willen zijn van 'goedkope' laptop acties.
Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou ik dat echt enorm waarderen!
Bij voorbaat dank.

Have a nice day! :3

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Gezien je lijstje zou ik gewoon eens in de pricewatch kijken en mocht je er een aantal hebben van die bevallen mij wel dan naar de mediamarkt heen of iets dergelijks om te kijken of het toetsenbord je bevalt.

http://tweakers.net/categ...NlN1BDcv5sy6tuu6rDxdV1_AQ
Hier de aangepaste pricewatch met wat je hebt opgegeven aan specs

• witkop525
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 04:31
Ja daar had natuurlijk al op gekeken. Kwam alleen niet echt iets uitrollen waarvan ik tevreden was over zowel de specs als reviews. Het is moeilijk te zeggen wanneer een scherm mat of glanzend is, vind ik overigens ook nog wel een puntje die mee kan worden genomen in mijn lijst aan eisen hierboven. Liefst een matte scherm.

Have a nice day! :3