Webwinkel weigert RMA van videokaart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Tweakjes,

op 3 Juli had ik bij <webwinkel x> een nieuwe pc gekocht ter waarde van ~ €1600,-
Deze kwam de volgende dag binnen, inclusief alle onderdelen. Na een week geen tijd te hebben gehad om te schroeven stond die dan een week later in elkaar.

Helaas ben ik er toen achter gekomen dat 1 van de 2 GPU's niet naar behoren werkten, hier heb ik toen een RMA voor aangevraagd. Deze is in behandeling genomen. De RMA is daar toen op 26 Juli aangekomen.
Nu heb ik vandaag (8 september) te horen gekregen dat de schade die erop zit "User dammage" is. Dit zou een volt-mod? moeten zijn. Ook werd mij verteld dat de kaart dus niet hersteld wordt.

Nu krijg ik dus deze week de GPU terug, in een niet werkende staat. Dit is natuurlijk onacceptabel. :( Wat kan ik hier tegen doen? al het bewijs dat ze zouden moeten hebben is alleen in schrift, verder heb ik nooit foto's mogen ontvangen.

Ik ben hier goed pissig over, en ga dan ook zeker over op juridische acties.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat je hiertegen kan doen? Bezwaar maken, winkel wijzen op bewijsplicht en die bewijzen opvragen en op basis daarvan verder de discussie met ze aangaan. Loopt dat op niets uit, dan rest enkel om een rechtszaak aan te spannen.

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik die zo snel mogelijk inschakelen.

Eventueel kan je ook nog even checken of de winkel bij een keurmerk is aangesloten dat wellicht kan bemiddelen in deze.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Orion84 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:46:
...

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik die zo snel mogelijk inschakelen.

Eventueel kan je ook nog even checken of de winkel bij een keurmerk is aangesloten dat wellicht kan bemiddelen in deze.
Geen RBV, helaas, wel voor mijn motor.

Deze winkel is ook te vinden op tweakers in de PW. Ik zal de naam noemen in de PM als dat wenselijk is?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als een en ander is afgerond (of helemaal vastloopt), dan kan je een shopreview invullen, maar daar is het nu nog wat te vroeg voor. De naam noemen heeft wat dat betreft ook niet heel veel zin, behalve dat het de kans op modder gooien vergroot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Ah sorry, ik bedoelde in een PM. Ben hier nog goed pissig over, dus kan zijn dat er wat foutjes gemaakt worden.

*gaat ninja edit doen*

De review komt er zeker. Maar inderdaad pas als alles is afgerond.

[ Voor 20% gewijzigd door Noenie op 08-09-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56

D4NG3R

kiwi

:)

De bewijslast ligt de eerste 6 maanden bij de (web)winkel en niet bij de consument, gewoon netjes uitschrijven wat je gedaan hebt en hoe je tot de conclusie bent gekomen dat deze kapot is. Vraag ze daarbij sowieso hoe ze op de conclusie van een voltmod zijn gekomen, aangezien dit inhoud dat je de hardware daadwerkelijk hebt aangepast:

Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/tap/41627_502f7878.jpg
(een voorbeeld van een voltmod)

En wat je ook doet: Blijf vriendelijk, hoe veel ze het bloed ook onder je nagels vandaan (proberen te) halen.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2014 17:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de titel van het topic aangepast; als ze het kunnen bewijzen, dan is er niets mis met de klantenservice :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
gambieter schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:56:
[mbr]Ik heb de titel van het topic aangepast; als ze het kunnen bewijzen, dan is er niets mis met de klantenservice :) [/]
Ik heb van mijn leven nog nooit iets gesoldeerd aan mijn pc, de reinste onzin straalt ook van alle mailverkeer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat het onzin is kun je wel vinden, maar het is verstandig om dat buiten de communicatie te houden. Heb je het serienummer van je videokaart genoteerd voor je deze terugstuurde? Enige andere informatie waardoor je je er van kunt verzekeren dat het jouw videokaart is? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op 3 juli bij uw webshop een systeem bestaande uit losse componenten gekocht (ordernummer). Deze heb ik op 4 juli mogen ontvangen en heb ik in de loop van die week opgebouwd. Na uitvoerig testen ben ik er achter gekomen dat een van de videokaarten (*videokaart naam* - *serienummer* - *RMA nummer*) niet naar behoren bleek te werken. Deze heb ik dan ook op *datum* teruggestuurd voor RMA en deze is volgens jullie systeem op 26 juli in behandeling genomen.

Vandaag (8 september) kreeg ik de melding dat mijn videokaart door gebruikersschade kapot zou zijn 'gemaakt'. Jullie geven hierbij aan dat het om een voltmod gaat terwijl dit inhoud dat er (extra) bekabeling en gesmolten soldeersel op de kaart aanwezig zou moeten zijn *voorbeeldimage van google hier?*. En dat terwijl ik de kaart enkel aangesloten en in het systeem heb geplaatst om deze te testen!

Buiten het feit dat het nogal lang heeft geduurd om tot deze conclusie te komen vind ik deze uitkomst vreemd. Ik heb nog nooit aan mijn PC hardware gesoldeerd en zou dit zeker bij een gloednieuw systeem niet durven doen.

Ik hoop dat ik hiermee voldoende informatie heb geleverd en dat de RMA alsnog in behandeling zal komen. Is dit niet het geval dan zal ik mij beroepen op *rechtsbijstand of ander rechtsysteem*. Alvast bedankt voor de reactie, ik verwacht deze binnen 2 (twee) weken te mogen lezen.

Met vriendelijke groet,
*naam*

Iets in die trend zou ik ze versturen, dit is even snel in elkaar getikt en ik weet natuurlijk lang niet alle info ;) . Zorg er voor dat je eerlijk blijft en zo veel mogelijk info (hoe klein deze ook lijkt te zijn) vermeld.

* D4NG3R is niet goed in het schrijven van brieven, gelukkig ook nooit hoeven doen omdat ik exact weet wat mijn rechten en plichten zijn bij een garantieaanvraag. En sowieso betaal ik graag 2 tientjes meer om het bij een webwinkel te kopen waar ik vaker bestel / die bekend staat om een zeer goede klantenservice te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Top, maar voordat ik zo iets ga versturen wacht ik eerst de kaart af, dit i.v.m. mogelijke fraude aan de kant van de webwinkel.

Helaas heb ik ook het serienummer niet van de kaart genoteerd, wel heb ik gezien dat de stickers met nummers exact overeen kwamen met de andere GPU die ik nu in gebruik heb (en wel gewoon werkt).

Nu is het dus zo, dat de webwinkel tot de volt mod conclusie na 3 weken kwam, deze toen vervolgens naar Sapphire verstuurd hebben, en die het zelfde zeggen. Die conclusie is dus vandaag binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vraag om foto's en andere bewijzen. Op je factuur staat waarschijnlijk het serienummer ook vermeld. En doe zelf natuurlijk ook een visuele inspectie op de kaart

Begin trouwens niet direct over fraude, voor het zelfde geld zijn 2 kaarten door een fout verwisseld en zit jij met een aanklacht voor laster.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
D4NG3R schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:36:
Vraag om foto's en andere bewijzen. Op je factuur staat waarschijnlijk het serienummer ook vermeld. En doe zelf natuurlijk ook een visuele inspectie op de kaart

Begin trouwens niet direct over fraude, voor het zelfde geld zijn 2 kaarten door een fout verwisseld en zit jij met een aanklacht voor laster.
Ik ga ze absoluut niet aanklagen voor fraude, maar de mogelijkheid dat ze zelf die voltmod erop zetten is natuurlijk altijd aanwezig. Hier wil ik gewoon voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:36:
Geen mens ter wereld met enig verstand gaat zulke stappen nemen. Het is wel uiterst raadzaam niet gelijk op fraude in te zetten, want met stroop vang je meer vliegen en dergelijke beschuldigingen schieten mensen vaak in het verkeerde keelgat. Zoals je inderdaad aangeeft is het zaak correct en vriendelijk te blijven, een verbolgen intonatie is begrijpelijk maar helpt de zaak nooit. Blijf kalm, ken je rechten en gebruik zo neutraal mogelijke termen. Schrijf iets desnoods de volgende dag.

Nu eerst de reactie van de winkel maar eens afwachten, hoe de boel verder gaat lopen hangt sterk af van de insteek die de winkel verkiest te nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexander19866
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 08:06
Beste Noenie

Je zou de product nummer (beide kaarten) met elkaar kunnen vergelijken en aan sappire vragen wat de productie en verkoop datum was van beide kaarten.
Bij een groot verschil is de kans groot dat jou kapotte kaart een 2de hands is!!!

Daarnaast zou ik vragen om een kopie van het mail verkeer tussen winkel x en sappire.

Tevens zou je bij sappire kunnen informeren of de kaart eerder voor reparatie is aangeboden waarbij er mogelijk reparatie soldeer werkzaamheden zijn uitgevoerd.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Heb je voor de RMA niet het serienummer ingevuld ?
Met een beetje geluk (en als autoaanvullen aan staat in je browser) kan je dan misschien het serienummer nog achterhalen op het RMA webform ;)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexander19866
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 08:06
Zoals je verteld zijn beide kaarten afkomstig van een leverancier.
je heb ze tegelijk gekocht om ze in cross-fire te zetten neem ik aan.
Wat ik dan heel raar vind, waarom heb je die 2de kaart dan niet ge volt-mod?
bij sli en Crossfire opstelling wil je juist 2 identieke kaarten.

Maak een foto van je 2de kaart (serie nummer in het zicht) met de krant van vandaag op de achtergrond.
en stel bovenstaande vraag aan hun!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Waarschijnlijk heb je gewoon een "geretourneerde" kaart gekocht waar een voltmod op mislukt is en deze is toen waarschijnlijk in jouw bestelling terecht gekomen. Koop voortaan bij een betrouwbare webshop niet de goedkoopste zoals je wss nu gedaan heb.

De enige manier is die shop stuk maken en vooral op sites zoals Kassa / Vara / Tweakers /HWinfo je verhaal doen tot dat het is opgelost. Deze shop zal toch vol blijven houden dat jij dit zelf gesloopt heb.

En koop in het vervolg al je spullen met een creditcard dan heb je al dit gezeik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Padje schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:16:
En koop in het vervolg al je spullen met een creditcard dan heb je al dit gezeik niet.
Nee omdat iedereen een cc heeft en de webshop er zeker mee ophoud als jij geforceerd je geld terug haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

alexander19866 schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:07:
Wat ik dan heel raar vind, waarom heb je die 2de kaart dan niet ge volt-mod?
Hij heeft die dingen uberhaupt niet gevoltmod, dat is juist het hele punt van dit topic.
D4NG3R schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:18:
[...]

Nee omdat iedereen een cc heeft en de webshop er zeker mee ophoud als jij geforceerd je geld terug haalt.
Dit soort geëmmer is anders een prima reden om een creditcard te nemen. Als ik een aankoop doe bij een shop die ik niet helemaal vertrouw, gewoon met CC betalen, dan heb je tenminste nog iets van een mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

TERW_DAN schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:22:
[...]

Hij heeft die dingen uberhaupt niet gevoltmod, dat is juist het hele punt van dit topic.

[...]

Dit soort geëmmer is anders een prima reden om een creditcard te nemen. Als ik een aankoop doe bij een shop die ik niet helemaal vertrouw, gewoon met CC betalen, dan heb je tenminste nog iets van een mogelijkheid om je geld terug te krijgen.
En eigenlijk ben je wel gekke Henkie als je niet met een CC betaald (ik heb het dan niet over een geheugenkaartje van 5 euro), omdat je met iDeal echt totaal geen rechten hebt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TERW_DAN schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:22:

Je mist Alexanders punt. Hij bedoelt dat de webshop een onlogische conclusie trekt, en dat TS hier bewijs tegen heeft omdat de 2e kaart niet is gevoltmod.
kuusj98 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:33:
En eigenlijk ben je wel gekke Henkie als je niet met een CC betaald (ik heb het dan niet over een geheugenkaartje van 5 euro), omdat je met iDeal echt totaal geen rechten hebt.
Totaal geen rechten? Wat dacht je van het Nederlands recht?

En nog even een opmerking over alle voorbeelden van dreigingen die hierboven worden geopperd. Ga pas dreigen als het niet lukt om op een normale manier tot een oplossing te komen. De voorbeeldbrief van D4NG3R is prima, maar ik zou de dreiging met rechtsbijstand o.i.d. weglaten. Probeer zo vriendelijk en beleefd mogelijk te blijven naar de klantenservice. Zolang zij het idee hebben dat ze jou nog als klant kunnen behouden zullen ze zich nog voor je inzetten. Mocht het hele proces toch vastlopen, dan kun je altijd nog verdere stappen gaan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:04:
[...]

Je mist Alexanders punt. Hij bedoelt dat de webshop een onlogische conclusie trekt, en dat TS hier bewijs tegen heeft omdat de 2e kaart niet is gevoltmod.
Wat natuurlijk weer te kort door de bocht is omdat je prima de eerste kaart kan vernaggelen, dan denken "crap, dit gaat helemaal mis" en daarna de tweede kaart maar niet meer doet. Maar dat is toch allemaal veel te ver gezocht om erbij te slepen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwerg schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:32:
Wat natuurlijk weer te kort door de bocht is omdat je prima de eerste kaart kan vernaggelen, dan denken "crap, dit gaat helemaal mis" en daarna de tweede kaart maar niet meer doet. Maar dat is toch allemaal veel te ver gezocht om erbij te slepen.
De discussie heeft ook geen zin, want zelfs als dat allemaal gaande zou zijn is het aan de winkel om dat te bewijzen. Daarom is het verstandig nu eerst de reactie af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:43:
[...]

De discussie heeft ook geen zin, want zelfs als dat allemaal gaande zou zijn is het aan de winkel om dat te bewijzen. Daarom is het verstandig nu eerst de reactie af te wachten.
Ik ga nog niks doen voordat ik die kaart in huis heb, verwacht dat die morgen, en anders woensdag binnen komt, dan gaat er weer gemaild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noenie schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:32:
Ik ga nog niks doen voordat ik die kaart in huis heb, verwacht dat die morgen, en anders woensdag binnen komt, dan gaat er weer gemaild worden.
Vergeet vooral ook niet alles vanaf nu goed te documenteren, dan sta je later sterker als er gedonder van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 21:56
Update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Maandag 8 september:
Omdat wij voor dit specifieke component geen garantie kunnen claimen gaan wij de grafische kaart zo spoedig mogelijk
aan je retourneren.
Vandaag:
Nog geen kaart gezien.

• Noenie
Even een grotere update,

Aangezien ik geen held ben met schrijven van brieven hoop ik dat iemand mij kan helpen.

Ik moest voor een andere zaak op het politiebureau zijn, dus heb ik meteen deze zaak voorgelegd aan dezelfde meneer. Deze zei dat op grond van de consumentenrecht dat de webwinkel moet aantonen dat het defect er nog niet was voor het versturen. Dit wil ik graag goed verwoorden. en indien nodig ben ik ook nog wel bereid om een kort geding te starten.

Ook heb ik tot op heden nog geen kaart binnen, dit zou ik graag als een losse mail, en als eerste willen versturen. Het vreemde is dat ze het op 8 september hadden over "spoedig" en deze termijn naar mijn idee toch wel ruim verstreken is.

Dus tl;dr: Kaart nog niet binnen, dus verder geen stappen genomen.

Verwijderd

Ik vind het allemaal maar een raar verhaal zo. Weigeren op basis van een grond die niet lijkt te kloppen, een kaart die ruim een week onderweg is. Is het een beetje een bekende winkel of een klein handeltje? Overigens zou het als de kaart verdwenen is mooi uitkomen, ze zijn voor het ding verantwoordelijk totdat het afgeleverd is :+

• Noenie
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:51:
Ik vind het allemaal maar een raar verhaal zo. Weigeren op basis van een grond die niet lijkt te kloppen, een kaart die ruim een week onderweg is. Is het een beetje een bekende winkel of een klein handeltje? Overigens zou het als de kaart verdwenen is mooi uitkomen, ze zijn voor het ding verantwoordelijk totdat het afgeleverd is :+
Het is een winkel in de pricewatch, en naar mijn idee met een behoorlijk backbone. Niet zo groot als azerty ofzoiets tho.

En stiekum hoop ik ook dat ie kwijt is, maar dat mogen we natuurlijk niet zeggen :+

Verwijderd

Nogmaals: blijf gewoon kalm en vriendelijk.

Jij wil weten waar je kaart blijft. Vraag het ze gewoon: "Heeft u enig idee wanneer ik de kaart weer terug zal krijgen?"

Daarna, als je er verder achteraan wil gaan, gewoon vriendelijk vragen waarop zij hun conclusies baseren.

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Belletje is altijd sneller. (vaak)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Verwijderd

rikadoo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:38:
Belletje is altijd sneller. (vaak)
Alleen wel lastiger te documenteren :) Je kunt gesprekken opnemen, maar een papierspoor is vaak makkelijker.

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 19:09
Je zou iets in deze richting kunnen sturen:
Beste,

Dato *datum* heb ik mijn videokaart geretourneerd i.v.m. een defect. Jullie zijn tot de conclusie gekomen dat er een zogenaamde 'voltmod' op toegepast is, een term welke ik heb moeten opzoeken.
Op grond van de consumentenrecht sta ik in mijn recht als ik vraag om een foto of een ander vorm van bewijs dat de videokaart ongemodificeerd naar mij is gestuurd en voor de compleetheid wil ik ook graag een foto van de huidige staat. Ik heb deze onderdelen voor mijn PC nieuw besteld, ik zou niet durven deze direct aan te passen.

Graag ontvang ik een nieuwe kaart retour en laat deze kwestie verder voor wat het is, dit kost beide kanten veel tijd welke we beter aan andere zaken kunnen besteden.

Complimentje?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 23:01
Bij een bestelling van 1600 euro kun je wel wat coulance verwachten. Al een gesprek met de baas gehad? (Of Iig de baas van de service medewerkers) ?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:42:
[...]

Alleen wel lastiger te documenteren :) Je kunt gesprekken opnemen, maar een papierspoor is vaak makkelijker.
Belletje is prima maar stuur wel even een bevestiging van wat besproken is per e-mail.
Kalm en vriendelijk blijven is niet perse nodig. Ze mogen best wel wat druk voelen, weten dat je ontevreden en misschien zelfs wel boos bent Duidelijk, zakelijk en correct blijven is wel handig. Voordat ik een kort geding zou starten zou ik iig jde uiste juridische "aanloop" nemen. Zelf ben ik geen jurist maar ik denk aan het stellen van redelijke termijnen om tot levering ( van een werkende kaart) te komen gevolgd door ingebrekestelling en verhaal(?). Daarbij ook laten weten welke stappen je gaat nemen en wanneer. Aankondiging van een incasso of kort geding is vaak voldoende om het probleem op te lossen (ik spreek uit ervaring :) ), zeker wanneer het voor de andere partij duidelijk een kansloze zaak is.

Verwijderd

bszz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:15:
Belletje is prima maar stuur wel even een bevestiging van wat besproken is per e-mail.
Dat is prima bij wat informelere gesprekken, maar wat doe je als de in het telefoongesprek overeengekomen dingen niet bevestigd worden of men erop terugkomt? Dan sta je nog nergens. Documenteren is de enige manier om dat te voorkomen, dus het gesprek opnemen of mailen is de beste aanpak. Privacy is daarbij vanuit deze kant gezien geen issue, voor een bedrijf gelden andere regels.
Kalm en vriendelijk blijven is niet perse nodig. Ze mogen best wel wat druk voelen, weten dat je ontevreden en misschien zelfs wel boos bent Duidelijk, zakelijk en correct blijven is wel handig
Je begrijpt me misschien verkeerd. Ik mikte erop dat mensen sterk de neiging hebben verbolgen, nijdig of zelfs ronduit onbeschoft het gesprek aan te gaan. Dat expliciete termen een negatieve uitwerking hebben op de zaak snappen een hoop mensen nog wel, maar ook (half) bedekte nijd en wrevel richten vaak ontzettend veel onnodige schade aan. Terwijl je, als je gewoon een nette en neutrale brief stuurt, vaak sneller verder komt. Het is o zo verleidelijk al je onvrede in die brief te stoppen, maar vrijwel zonder uitzondering contraproductief. Dat is dan ook precies waarom het soms aan te raden valt een brief de volgende dag pas te versturen, zo voorkom je dat je al te emotionele epistels verstuurt. Zelfs zonder echt aanwijsbaar boos te doen kan je soms erg veel weerstand bij de lezer opwekken, terwijl je er toch echt samen uit zult moeten komen.

Als de winkel aangegeven heeft niet welwillend te zijn (en er dus geen sprake is van een vergissing) mag je de druk best gaan opvoeren, maar dan nog (zoals je aangeeft) zonder uit de slof te schieten en zakelijk, netjes en correct te blijven.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 23:01
Niet zo goed advies geven Camacha, straks weet iedereen hoe het moet en dan wordt goede service te duur :P.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Noenie
GROTE POSITIEVE UPDATE

Ik had donderdagnacht een email verstuurd naar de webwinkel en heb vandaag er heel mooi mailtje terug gehad.
Hallo <naam>,

Ik moet mijn excuses maken, ik heb namelijk eens wat onderzoek gedaan naar het voltmodden van
dit specifieke exemplaar. En deze lijken totaal niet overeen te komen met de plekken die op de kaart
zitten die jij hebt aangeleverd.

Het vreemde is dat zowel de technische dienst als Sapphire zelf aangeeft dat het om een voltmod gaat.

Dat terzijde, wil ik je graag een nieuw exemplaar aan bieden, het duurt inderdaad veels te lang. Waarvoor
ik tevens mijn excuses wil maken. Wij vechten dit verder uit met Sapphire, en ik zal jou vandaag nog een nieuw exemplaar
toe te sturen.

De kaart moest overigens op acht september verzonden worden, mijn meerdere was echter van mening dat wij de kaart in bewaring
zouden houden tot wij een reactie kregen.

Ten slotte hebben wij een kleine ‘goedmaker’ bij de nieuwe grafische kaart gestopt.

Hierbij vertrouw ik er op je voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Morgen(zaterdag) komt die kaart ergens tussen 1 en 6 binnen.. Lekker thuisblijven dus :D

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:24:
GROTE POSITIEVE UPDATE

Ik had donderdagnacht een email verstuurd naar de webwinkel en heb vandaag er heel mooi mailtje terug gehad.

[...]

Morgen(zaterdag) komt die kaart ergens tussen 1 en 6 binnen.. Lekker thuisblijven dus :D
d:)b

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:24:
GROTE POSITIEVE UPDATE

heh :) Er zijn nog wel winkels die het wél snappen.

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Van zo'n reactie wordt je blij. Ik ben wel benieuwd naar wat je nu als goedmakertje hebt gehad.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 13:01

Pogostokje

* twiet *

Je zou bijna denken dat ze dit topic gevonden hebben ... 8)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Noenie
alfatrion schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:37:
Van zo'n reactie wordt je blij. Ik ben wel benieuwd naar wat je nu als goedmakertje hebt gehad.
Zeker, volgens de T&T komt er 2520 gram deze kant op.
Nu weegt de kaart zonder doos of iets 1022 gram.

Kan dus nog alle kanten op :o oOo

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
Vergeet niet om nog altijd die (nu positievere) review te schrijven! :)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:41
Nu vraag ik mij toch af welke webshop dit is

Verwijderd

Wat natuurlijk opvalt is dat de claim nog steeds is dat de kaart aangepast is, terwijl TS aangeeft dat dit niet het geval is. Wat er dan met die kaart gebeurd is is nog steeds een raadsel.

• alfatrion
Pogostokje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:44:
Je zou bijna denken dat ze dit topic gevonden hebben ... 8)
Ook dan zijn er genoeg bedrijven die reageren alla "Wij vinden dat wij gelijk hebben omdat ... maar uit coulance...". Dit bedrijf trekt het boetekleed aan en bied oprecht excuses aan.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:34:
[...]

Zeker, volgens de T&T komt er 2520 gram deze kant op.
Nu weegt de kaart zonder doos of iets 1022 gram.

Kan dus nog alle kanten op :o oOo
Flinke aftermarket koeler erop en een voltmod. :D

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:12
Er zit vast een kilo M&M's bij :+

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Maar ik vraag me wel af wat ze nou dan als voltmod hebben aangezien?

• postbus2000
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 11:02
Wow...... Netjes hoor. DIK excuus + goedmakertje Heeft even mogen duren maar het komt dus goed. En zij gaan het verder met Sappire uitvechten. Gefeliciteerd :-)

• JDillinger
  • Laatst online: 12-10 08:47
Haha nou ben ik toch ook wel benieuwd wat deze goedmaker is. Meteen posten he!
Ik zet mijn geld op een doppenset.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 20:20
Ik vind het een erg nette en goede oplossing uiteindelijk van de webshop. Het duurde inderdaad even, maar het excuses wordt netjes gemaakt door de webshop en ze sturen kosteloos een nieuwe kaart op, verdient kudo's!

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 20:07
Goed op te lezen dit topic, ben nu ook wel benieuwd geworden wat die ''goedmaker'' dan is, en nu alles goed opgelost is, welke webshop was dit nou? Stuur het me desnoods in een DM als je wilt, bent erg benieuwd:P

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:14

WoBBeL

*zwaai*

bwerg schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:23:
[...]

Flinke aftermarket koeler erop en een voltmod. :D
_O-

Netjes opgelost van de webshop!

• Noenie
Tussen 1300 en 1800. met de grootste kans aanwezig dat ie pas na 1800 aankomt. like usual.

op 1 of andere manier heb ik het idee dat wij altijd aan het einde van een rit zitten. We wonen dan ook vrij dichtbij een klein sorteer centrum. Oh well, just wait and see.

Op het moment dat het binnen is ga ik het testen, en dan de review schrijven. dus dat kan nog wel even duren.

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:35:
Tussen 1300 en 1800. met de grootste kans aanwezig dat ie pas na 1800 aankomt. like usual.

op 1 of andere manier heb ik het idee dat wij altijd aan het einde van een rit zitten. We wonen dan ook vrij dichtbij een klein sorteer centrum. Oh well, just wait and see.

Op het moment dat het binnen is ga ik het testen, en dan de review schrijven. dus dat kan nog wel even duren.
Of gewoon een bezorger die niet de route doorloopt als hij hem opgegeven krijgt - gebeurt vaker dan je denkt 8) Ben benieuwd naar je "compensatie"

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nu mag toch wel gezegd worden om welke webshop het gaat, ik ben eigenlijk erg benieuwd.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Noenie
Wahloh schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:29:
Nu mag toch wel gezegd worden om welke webshop het gaat, ik ben eigenlijk erg benieuwd.
Ik geloof dat iedereen dat wel is, ik hou het alleen nog even voor mij totdat ik de kaart getest heb.

Hint: het was 1 van de weinige winkels die mijn complete wishlist (waar de build nog staat) in 1 keer kon leveren zonder al te veel aan te passen.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:39:
[...]

Ik geloof dat iedereen dat wel is, ik hou het alleen nog even voor mij totdat ik de kaart getest heb.

Hint: het was 1 van de weinige winkels die mijn complete wishlist (waar de build nog staat) in 1 keer kon leveren zonder al te veel aan te passen.
Alternate? Heeft bijna alles wel zover ik weet.

Goed om te lezen dat het is opgelost.
Hoop dat die webshop ervan heeft geleerd en eventuele verbeteringen gaat door voeren want dit sloeg toch echt nergens op.
Hopelijk heb je een leuke extra en is het iets waar je iets aan hebt.

Ben benieuwd!

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25

charlie7

pr0

Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:39:
[...]

Aan de manier van mailen te zien, zeg ik mijn ex-werkgever afuture :)

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

Verwijderd

h4ze schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:14:
Maar ik vraag me wel af wat ze nou dan als voltmod hebben aangezien?
Mogelijk dat de kaart defect was door een vorm van Kortsluiting (ik weet niet of topic starter hem goed had bekeken) en dat ze een aantal brandsporen tegenkwamen. Of misschien is de soldering bij saphire niet helemaal goed gegaan?

Ach ja, fijn dat het nu netjes is opgelost.

• Noenie
Goed, kaart erin, alles weer netjes aangesloten na alles goed bekeken te hebben

*klik*
blijft uit
*klik*
Blijft uit

dus ik weer openmaken, blijkt het zwarte draadje van de connector gebroken te zijn van de aan uit knop.
Dus nog even geduld. En als iemand tips heeft om dit soort rotdraadjes te fixen, dan graag.

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25

charlie7

pr0

zet je pc voor nu even aan met een schroevendraaier, draadje op mobo loshalen en dan platbek er tegen aan..

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 18:46
ItsShowTimeZ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:51:
Goed op te lezen dit topic, ben nu ook wel benieuwd geworden wat die ''goedmaker'' dan is, en nu alles goed opgelost is, welke webshop was dit nou? Stuur het me desnoods in een DM als je wilt, bent erg benieuwd:P
^_^ :9 :9

• timberleek
  • Laatst online: 08-09 22:13
Dat of de resetknop (als die aanwezig is) er even op aansluiten als power knop.

het draadje is zeker afgebroken net na de connector?

edit:
maar wat is nou de goedmaker? :+ :X

[ Voor 15% gewijzigd door timberleek op 20-09-2014 18:37 ]

• Noenie
timberleek schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:36:
Dat of de resetknop (als die aanwezig is) er even op aansluiten als power knop.

het draadje is zeker afgebroken net na de connector?
yup
Strippen van dat kabeltje is me nog net gelukt, maar blijven zitten, ho maar.

mbt de goedmaker heb ik niks gezien, misschien iets virtueels? even mailen voor de zekerheid.

• timberleek
Tja je kan het op meerdere manieren oplossen.

Als hij niet meer aan de oude connector te bevestigen is zou je er een andere op kunnen (laten) zetten. Evt kan dat op de beunhaas manier door de twee draden achterop een female pinheader te solderen.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-10 07:33
Pak gewoon een oude connector uit een oude case en soldeer/draai+tape die aan het draadje :P

Verwijderd

timberleek schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:42:
Als hij niet meer aan de oude connector te bevestigen is zou je er een andere op kunnen (laten) zetten. Evt kan dat op de beunhaas manier door de twee draden achterop een female pinheader te solderen.
Ik zou dan eerder een nieuw stekkertje solderen, dat is een wat duurzamere oplossing en voorkomt precies de problemen uit dit topic :)

• timberleek
een nieuw stekkertje is nieuwe krimpcontacten. dan moet je ze wel hebben (C-grid connector, ik heb ze wel) en eigenlijk ook de tang).

Anders moet je er een kopen waar al draden aan zitten en daar aan solderen.

• JDillinger
  • Laatst online: 12-10 08:47
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:37:
[...]

mbt de goedmaker heb ik niks gezien, misschien iets virtueels? even mailen voor de zekerheid.
Wat een anticlimax...

• Noenie
timberleek schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:49:
een nieuw stekkertje is nieuwe krimpcontacten. dan moet je ze wel hebben (C-grid connector, ik heb ze wel) en eigenlijk ook de tang).

Anders moet je er een kopen waar al draden aan zitten en daar aan solderen.
Als je handig bent, en je hebt ze ben ik in staatom je zo op te komen halen.de pc even te komen brengen.
Kleine 45 minuten rijden, maar dat scheelt mij veel gepriegel.

[ Voor 3% gewijzigd door Noenie op 20-09-2014 18:52 ]

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 21:25

oscarw

Better be a geek than an idiot

Als er weer een factuur bij de kaart zat zou ik die even checken of er iets van een gamecode of iets dergelijks op staat.
Anders is het wel een erg dooie mus...

[ Voor 14% gewijzigd door oscarw op 20-09-2014 18:53 ]

• Noenie
oscarw schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:52:
Als er weer een factuur bij de kaart zat zou ik die even checken of er iets van een gamecode of iets dergelijks op staat.
Anders is het wel een erg dooie mus...
wat er wel bij staat:
webshop: korting ivm toepassen coulance regeling

maar verder geen bedragen of iets gespecificeerd, ook geen code/nummer.

• timberleek
Mij ophalen komt me nu niet echt goed uit (dan ben ik meteen weer een tijd weg).
Maar je mag wat mij betreft wel met de kast langs komen. Dan knijp ik ze er zo aan.
Scheelt je ook extra heen en weer rijden

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 18:46
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:55:
[...]

wat er wel bij staat:

maar verder geen bedragen of iets gespecificeerd, ook geen code/nummer.
Had je toch liever een pakje M&M? ;)

Oh ja als het (van de mod) mag: welke webshop was het?

[ Voor 7% gewijzigd door ragnaroks op 20-09-2014 19:00 ]

• Noenie
timberleek schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:57:
Mij ophalen komt me nu niet echt goed uit (dan ben ik meteen weer een tijd weg).
Maar je mag wat mij betreft wel met de kast langs komen. Dan knijp ik ze er zo aan.
Scheelt je ook extra heen en weer rijden
je snapt natuurlijk wel dat ik dan vrijwel asap de deur uit stap. en die kant op kom? :P
Moet nog even eten, dus daar moet dan nog even rekening mee gehouden worden :)

Kilo'tje M&M's had er best in gegaan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Noenie op 20-09-2014 19:02 ]

• timberleek
Ja dat snapte ik. Maar dat overleggen we wel even via DM (adres enzo ook).

Verwijderd

Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:55:
wat er wel bij staat:
Ik zou maar even op je bankrekening kijken dan, wellicht dat daar het nodige terug is gekomen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Willen de TS en co geen afspraakjes gaan maken in dit topic? Dit is geen online dating ;)

• Noenie
gambieter schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:09:
[mbr]Willen de TS en co geen afspraakjes gaan maken in dit topic? Dit is geen online dating ;) [/]
ik zou toch zweren hea... die 1ne april.. nee? hmm, hoor daar toch nog wel verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Righto, terug van mn bezoekje aan Timberleek,

Momenteel lijkt alles te werken. de handmatige fanspeed controll werkt.
De reden dat ik zo laat terug ben is dat namelijk dat de auto het mooi genoeg vond, en de lager van de krukas het begaf.

Hint2: Dochteronderneming van CD-rom-land

EDIT:
http://www.3dmark.com/3dm/4105741

Look at them scores >:) >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Noenie op 21-09-2014 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Videokaart én auto... je hebt ook geen geluk he? Wel opgelost?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:12
Damn...zit jou niet mee !

[ Voor 84% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-09-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:36
Noenie schreef op zondag 21 september 2014 @ 01:02:
Righto, terug van mn bezoekje aan Timberleek,

Momenteel lijkt alles te werken. de handmatige fanspeed controll werkt.
De reden dat ik zo laat terug ben is dat namelijk dat de auto het mooi genoeg vond, en de lager van de krukas het begaf.

Hint2: Dochteronderneming van CD-rom-land

EDIT:
http://www.3dmark.com/3dm/4105741

Look at them scores >:) >:)
Hmm maar CD-rom land is een dochterbedrijf van Shopping Pour Vous B.V. en Shopping Pour Vous B.V. heeft 1 ander bedrijf en dat is Paradigit Computers. Dus we zijn eruit!

Het is Paradigit!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
Noenie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:37:
Wat een domper. Eerst iets beloven en het dan niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
bardi-1 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:10:
[...]

Hmm maar CD-rom land is een dochterbedrijf van Shopping Pour Vous B.V. en Shopping Pour Vous B.V. heeft 1 ander bedrijf en dat is Paradigit Computers. Dus we zijn eruit!

Het is Paradigit!
Maar Shopping Pour Vous is uitgeschreven uit de KVK sinds juli...
https://bedrijvenarchief....hopping-pour-vous-bv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Mopperman schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:42:
[...]

Maar Shopping Pour Vous is uitgeschreven uit de KVK sinds juli...
https://bedrijvenarchief....hopping-pour-vous-bv.html
Vreemd, op de KvK site kwam ik daar geen melding van tegen, of ik moet verkeerd gekeken hebben.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Bedrijf weer gemaild mbt goedmakertje, denk dat ik daar morgen pas uitslag over hebt.
En tot dusver geen gekke dingen, denk dat het eindelijk allemaal werkt.

Hint3: Ze hebben 1 filiaal, en dat staat in Roosendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Dan moet t haast wel MeGekko zijn... :o

Overigens hebben die een servicepunt in roosendaal maar staan geregistreerd aan de dijklaan 9 in breda, ofwel, is gewoon cdromland in een ander jasje O-)

Website is ook indentiek zo'n beetje...

[ Voor 75% gewijzigd door Mopperman op 21-09-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 15:20
En, megekko heeft geen telefonische klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
thimoheaddy schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:48:
En, megekko heeft geen telefonische klantenservice ;)
Dit komt zo van de website: _/-\o_
Megekko, dat is zo gek nog niet.

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Mopperman schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:46:
Dan moet t haast wel MeGekko zijn... :o
Ding ding ding, we hebben een winnar 8) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Update:

Compensatie is binnen, het zou namelijk de game Borderlands PRE-sequel geweest zijn.
Geen idee of ze in eerste instantie het doosje etc zouden upstuen, maar ik heb nu in elk geval een key op mn mail staan.

Das mooi, kunnen we meteen de kaarten verder testen. >:) >:)

Zeer netjes, vanavond maar even de shop review schrijven. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Gelukkig is het opgelost, en hopelijk kan je nu eindelijke veel plezier gaan hebben met je PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Al met al nog netjes opgelost. Veel plezier van je PC!

AdGuard Home

Pagina: 1