Azerty gaming toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
Hallo allemaal ik ben een nieuwe build aan het samenstellen en aangezien ik van scratch begin heb ik ook geen toetsenbord. Als belg heb ik een voorkeur voor een azerty indeling waardoor degene die in de BBG's voorgesteld worden uit de boot vallen. Het zal een gaming build worden maar ik vraag mij af in welke mate dat echt belangrijk is voor de keuze van een toetsenbord. Mijn budget is eigenlijk liefst zo weinig mogelijk met een maximum van ongeveer 60 a 70€. Ik heb niet direct een merkvoorkeur maar we liefst een degelijk toetsenbord.

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:59

br00ky

Moderator Harde Waren
In de pricewatch zit een mooie filter voor azerty indeling. Welke heb je zelf op het oog?

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
Die had ik inderdaad al gezien maar ik vraag mij af wat nu zaken zijn waar op gelet moet worden of dinges die een echte meerwaarde bieden.
Is deze Razer BlackWidow Ultimate Battlefield 3 (Collectors Edition) bvb 20€ meer waart dan deze Dragon War Dark Sector Gaming Keyboard (Azerty BE)

[ Voor 57% gewijzigd door sw3ex op 08-09-2014 20:13 ]

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

Verwijderd

sw3ex schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:09:
Die had ik inderdaad al gezien maar ik vraag mij af wat nu zaken zijn waar op gelet moet worden of dinges die een echte meerwaarde bieden.
Is deze Razer BlackWidow Ultimate Battlefield 3 (Collectors Edition) bvb 20€ meer waart dan deze Dragon War Dark Sector Gaming Keyboard (Azerty BE)
Dat is hij. Mechanische toetsenborden zijn veruit superieur aan elk ander soort.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
pricewatch: Razer BlackWidow Ultimate Battlefield 3 (Collectors Edition) kost veel minder dan de QWERTY-versie. Misschien een optie? Wel BF3 :+, maar ik vind 'm wel mooi ;)

[ Voor 11% gewijzigd door jorisvdelsen op 08-09-2014 21:41 ]

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD