Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simpel gezegd? Gamen. Uitgebreider:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet persé, ben op het moment nog centjes aan het verzamelen, en hoop er nu achter te komen hoeveel het moet zijn!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapperatuur:
- 24" iiyama schermpje, muisje, Tobo, headset etc. etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop zelve.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat ik voor de nieuwe GTX 970 te gaan. Goedkoper als een 290x, en sneller als een 290. Daarnaast ben ik bekend met Nv, en vind een aantal features dan ook erg fijn. Ook de lage DTP van de nieuwe kaarten (verwacht iig) is fijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goeie mix tussen enorm stil, en lage temperaturen. Als ik me ergens aan erger is het een van deze 2. (laptop, looking at you!)
Ga je overklokken?
Pff. nee.
TL;DR
Desktop met genoeg power voor QHD 21:9, stil, zuinig en koel.
Simpel gezegd? Gamen. Uitgebreider:
spoiler:
Gamen op ultra, in het begin op 1080p, maar hoop uitendelijk naar een 21:9 QHD scherm te gaan. Bedoeling is dat het iig spellen als BF4, witcher 3 etc op 60FPS+ draaid, en als het kan een beetje deftige settings. Ik heb op het moment een redelijk high specced BTO/clevo laptop, maar wil deze eigenlijk gaan underclocken en alleen gebruiken voor school werk (multimedia design, voornamelijk Photoshop en dingen als PHPstorm). Ik begin te merken met de hoeveelheid spellen etc die ik erop zet, dat mn prestaties voor school achteruit gaan, dus laptop word voor puur design werk. En dan de nieuwe PC voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet persé, ben op het moment nog centjes aan het verzamelen, en hoop er nu achter te komen hoeveel het moet zijn!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapperatuur:
- 24" iiyama schermpje, muisje, Tobo, headset etc. etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop zelve.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat ik voor de nieuwe GTX 970 te gaan. Goedkoper als een 290x, en sneller als een 290. Daarnaast ben ik bekend met Nv, en vind een aantal features dan ook erg fijn. Ook de lage DTP van de nieuwe kaarten (verwacht iig) is fijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goeie mix tussen enorm stil, en lage temperaturen. Als ik me ergens aan erger is het een van deze 2. (laptop, looking at you!)
Ga je overklokken?
Pff. nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 154,80 | € 154,80 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,85 | € 66,85 |
| 1 | GTX 970, prijs zal ong het zelfde zijn. | € 349,95 | € 349,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,04 | € 81,04 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 37,85 | € 37,85 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.098,09 | |
TL;DR
Desktop met genoeg power voor QHD 21:9, stil, zuinig en koel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 17:44 ]