May the force be with you!!
Gewoon de setup weer starten vanaf cd met custom installatie, en dan alle scenario's installeren.Op dinsdag 12 juni 2001 08:58 schreef Skywalker het volgende:
Hoi,
Ik heb de MS train sim geinstalleerd met 3 van de 6 routes. Hoe kan ik nu alsnog de overige drie routes toevoegen?
Kies dan reinstall en dan alle scenario's ofzo?Op dinsdag 12 juni 2001 12:22 schreef Skywalker het volgende:
Je kunt tijdens de tweede keer setup niet voor custom kiezen. Alleen voor remove of reinstall.
PIII 800 Mhz, 320 MB Ram????? En een kale windows ME
Nee, hij is pas ook pas de 20e in de winkel verkrijgbaar (en vanaf de 15e bij CD-Express)...Op dinsdag 12 juni 2001 12:37 schreef Pizzaman het volgende:
Goh ik heb hem nog nergens in de winkel gezien
Virussen? Scan ze hier!
FLT + DFF = Trainsim in mn cdrom (al een week ofzo)
Wil alleen de NS treinen hebben!!
Nee, wa's da?Heb je wel eens gehoord van Amerika?
Had ik ei'k niet eens aan gedacht.
Virussen? Scan ze hier!
Dem, jij bent echt l33t !!!Op dinsdag 12 juni 2001 15:46 schreef DJSmiley het volgende:
Wel eens gehoort van FairLight?
FLT + DFF = Trainsim in mn cdrom (al een week ofzo)
Wil alleen de NS treinen hebben!!
Krijg je als je de nederlands versie koopt, dan ook een uitgebreide nederlandse handleiding erbij?Op dinsdag 12 juni 2001 16:07 schreef Skywalker het volgende:
Ik wou het originele spel, omdat daar de uitgebreide handleidingen bijzitten. Ik wil ook wel Nederlandse treinen, dus als iemand links weet??
Of zijn msoft handleidingen alleen in het engels erbij geleverd.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Helaas wordt dit een teleurstelling: ik heb 'em gekocht, en er zit HELEMAAL geen papieren handleiding bij, alleen quick reference en quickstart. Nederlandse treinen kun je standaard ook vergeten, daarvoor moet je wachten op de gecustomizde add-ons, maar gezien de andere topics over TS zullen die niet lang op zich laten wachten.Op dinsdag 12 juni 2001 16:07 schreef Skywalker het volgende:
Ik wou het originele spel, omdat daar de uitgebreide handleidingen bijzitten. Ik wil ook wel Nederlandse treinen, dus als iemand links weet??
waar is hij nu te koop dan ?Op donderdag 14 juni 2001 05:59 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Helaas wordt dit een teleurstelling: ik heb 'em gekocht, en er zit HELEMAAL geen papieren handleiding bij, alleen quick reference en quickstart. Nederlandse treinen kun je standaard ook vergeten, daarvoor moet je wachten op de gecustomizde add-ons, maar gezien de andere topics over TS zullen die niet lang op zich laten wachten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Zal wel weer een email krijgen ofzo, die je doodleuk vertelt dat ze vertraging hebben en niet eerder kun leveren dan de 20e
Zo...
ben er ff 5 minuten mee bezig geweest, maar ik krijg die trein geen 5cm vooruit
wie legt me dat ff uit?
Elect a clown, expect a circus.
Hebben ze toch de NS al geimplementeerdOp donderdag 14 juni 2001 09:38 schreef Markiedam het volgende:
...
Zal wel weer een email krijgen ofzo, die je doodleuk vertelt dat ze vertraging hebben en niet eerder kun leveren dan de 20e
...
Zit je contactsleutel er wel in?Op donderdag 14 juni 2001 13:26 schreef Slasher het volgende:
ik heb ook een vraagje over MSTS
ben er ff 5 minuten mee bezig geweest, maar ik krijg die trein geen 5cm vooruit
wie legt me dat ff uit?
Ik kan alleen praten over diesels en electrische treinen:
Staan je remmen wel uit? Druk op ; en op [. De eerste zorgt ervoor dat de remmen worden gelost dmv luchtremming, de andere is de rem op de motor.
Dan druk op 'w' (zonder de apostrophes) om de trein in 'zijn vooruit' te zetten (de 's' zet het juist in neutraal en achteruit)
Nu kun je optrekken... met de 'd'. Eventueel weer gas terug nemen met de 'a'.
Probeer (als dit niet lukt) de trein te resetten met de 'z' toets. Wil ook wel eens helpen.
Anders ff motorkap open doen, startkabels sjeffen en ff aanzwengelen met een passerende trein.
Of ff aanduwen (vergeet niet om hem in de 2e versnellinmg te zetten, en rustig de koppeling op te laten komen.)
Verwijderd
jij ook al, legio mensen hebben trainsim al en ik moet weer wachtenOp donderdag 14 juni 2001 09:38 schreef Markiedam het volgende:
nou, morgen moet train sim te koop zijn bij cd-express, ik snap niet hoe ze dat doen, volgens mij is het een Nederlands bedrijf en alle andere bedrijven hebben hem pas vanaf de 20e.
Zo...dit wou ik even melden want dit zit me al een tijdje dwars
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Vast wel... ik zag vanmiddag een site en iemand wou de "ram" nabouwen, die wordt in Nederland en Zwitserland ofzow (ben het vergeten) gebruiktOp donderdag 14 juni 2001 16:59 schreef Super Snackman het volgende:
Zouden er nederlandse treinen en trajecten komen? Ik reis vrij vaak van Harderwijk --> Leeuwarden, en zou dat stuk (of een gedeelte daarvan) zelf ook wel willen rijden....
Anyway, ander vraagje: Heeft iemand er last van dat het geluid niet helemaal in orde is? Dus dat als je een brug op rijdt, dat je in 1x het geluid van een op een brug rijdende trein hoort, en niet ghelijkmatig? Hoort dit?
Verder wil het beeld bij mij schokken. Hoort dit? Wat kan ik eraan doen? Wat zijn jullie fps?
Verwijderd
over dat geluid...Op donderdag 14 juni 2001 21:15 schreef 456 het volgende:
Ram?
Anyway, ander vraagje: Heeft iemand er last van dat het geluid niet helemaal in orde is? Dus dat als je een brug op rijdt, dat je in 1x het geluid van een op een brug rijdende trein hoort, en niet ghelijkmatig? Hoort dit?
Verder wil het beeld bij mij schokken. Hoort dit? Wat kan ik eraan doen? Wat zijn jullie fps?
ik speel trainsim zelf onder win2k, maar ik wou dus een kopie (jaja, ik ga niet schijnheilig en dom zitten lullen over een backup
Fuck, val ik dus weer ff door de mandOp donderdag 05 juli 2001 20:26 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
over dat geluid...
ik speel trainsim zelf onder win2k, maar ik wou dus een kopie (jaja, ik ga niet schijnheilig en dom zitten lullen over een backup) maken wat ik waarschijnlijk hier niet mag uitleggen hoe ik dat gedaan heb, maar in ieder geval, ik heb de kopie dus gespeeld op mijn win98 (dualboot dus
) en volgens mij kwam ik toen inderdaad andere, rare geluiden tegen dan in mijn orgineel die ik geinstald had onder win2k.
Verwijderd
Echter, met details op hoog is het wel schitterend rijden hoor!!!