Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech plaatst honderden facturen van klanten in open-dir

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
De voorwaarden van de actie werden overigens gewijzigd nadat kopers erover klaagden op Gathering of Tweakers. Het is onduidelijk wat er precies is gewijzigd; de Logitech-woordvoerster kan daarover geen duidelijkheid geven.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat ging over het verplicht moeten kiezen van 3 verschillende producten, 3 identieke zijn niet toegestaan, maar dat stond dacht ik eerst niet in de voorwaarden. Zie ook Oneerlijke reclame van Logitech ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Het koppelstreepgebruik lijkt me ook vreemd; open-dir, open-directory, directory-listing. Volgens mij kunnen ze allemaal weg, en kan de titel bijgewerkt worden naar bijv. "Logitech plaatst honderden facturen van klanten op het internet". Tenzij er heel strakke titellengtes zijn tegenwoordig.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
pleunbaan in "Oneerlijke reclame van Logitech ?"
pleunbaan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:51:
Blijkbaar vond Logitech het zelf ook wel onduidelijk, want ze hebben de voorwaaerden aangepast:

"U koopt drie Logitech producten en bewaart de aankoopbon. (Let op: de algemene voorwaarden zijn verduidelijkt, u kunt zowel verschillende als wel dezelfde producten kopen.)"

bron: https://www.logitechbenelux.com/3is2/nl-nl/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde