HDD niet zichtbaar tijdens Windows 7 installatie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsingaa93
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 15:23
Hallo,

Ik heb een toshiba tecra s3 waar ik graag windows 7 op wil zetten. Nou blijkt tijdens het opstarten dat hij de HDD niet meer ziet.
De hardeschijf heb ik getest op een computer en daar werkt hij wel op.
Hij vraagt tijdens het opstarten van de installatie of ik de stuurprogramma's wil installeren en dan moet ik een floppy disk of cd invoeren waar deze op staan.
Misschien dat ik de RAID drivers nodig heb voor windows 7 of iets dergelijks?

Iemand die een oplossing te bieden heeft?

Bij voorbaat dank. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:09

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat is nu precies het probleem?
elsingaa93 schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:16:
Hij vraagt tijdens het opstarten van de installatie of ik de stuurprogramma's wil installeren en dan moet ik een floppy disk of cd invoeren waar deze op staan.
Dat lijkt me vrij duidelijk. Ga naar de website van Toshiba, kijk of je deze drivers kunt vinden en probeer eens of je deze kunt gebruiken tijdens de installatie.

Welke laptop heb je overigens precies? De S3 lijkt een hele reeks met laptops te beslaan, het kan zijn dat deze te oud is en er simpelweg geen Windows 7 drivers voor zijn.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsingaa93
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 15:23
Topic kan gesloten worden. Ik moest in de bios op de derde pagina de hardeschijf create array of oid doen (heb het maar gewoon geprobeerd) password 1234 invoeren en toen maakte hij de hdd als RAID aan. Toen in de windows installatie de drivers geinstalleerd via een USB en toen zag ie de HDD weer. (vorige keren zag hij ze dus niet) maar door middel van die bios optie is het gelukt..

Toch bedankt