Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuw subject aangemaakt omdat ik niet echt iets soortgelijks kon vinden. Maar ik heb zojuist mijn Raspberry Pi B+ ontvangen en ben van plan vanavond te beginnen met knutselen.

Het is mijn bedoeling een goedkoop alternatief te krijgen op Steam in-home streaming door het gebruik van Limelight Pi:

http://www.raspberrypi.or...chine-when-you-have-a-pi/

Limelight, een Nvidia Gamestream Client, werkt wel al via mijn android telefoon, dus mijn computer / netwerk is er klaar voor. Heeft iemand anders dit al geprobeerd of heeft iemand tips waar ik aan moet denken? Ook ben ik benieuwd of ik bijvoorbeeld de CPU moet overclocken om full-hd te kunnen decoden.

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Hey PrimeTinus,

Ben je hier al verder mee gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
VorCha schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:49:
Ben je hier al verder mee gekomen?
Ik heb het werkend met een RPi Model B en moonlight-embedded-c. Zie deze guide op instructables voor een helder stappenplan.

Het is me uiteindelijk ook gelukt om een Logitech F310 werkend te krijgen en het werkt nu allemaal vlekkeloos.

[ Voor 15% gewijzigd door juptache op 20-06-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
Late reactie, excuus,

Maar het was gelukt, ja, (720P 30FPS) alleen had ik problemen met de X360 controller, zo bleef de input vaak hangen. Dus bij proberen is het gebleven en heb ik laatst uit luiheid een Steam Link besteld.

Tinus