Amino m540 - wisselen van provider - gaat dat werken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boot77
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:54
Ondanks kreeg ik een brief van Lijbrandt dat ze er mee gaan stoppen. Ik overweeg naar Solcon te gaan. Voor televisie gebruiken ze daar oa de amino m540. Ik heb deze destijds gekocht a 180 euro (huren kon niet).

Heeft iemand ervaring of deze ook gaat werken bij Solcon?

Heb je geen ervaring maar wel Solcon glasvezel in de omgeving van Bergschenhoek / Rotterdam dan zou ik het graag eens proberen.

Thanks

SV - orientatie op WP (7,5 kW) 300l boiler in combinatie met 12x PV(T)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:15
Alle Amino's (A130, A140, M540) kun je gebruiken bij alle providers die TV gebruik van het voormalige Glashart media.
Dit zijn o.a. Stipte (vh. Scarlet), Telfort, Fiber (vh. Fiber), Onsbrabantnet.

Solcon heeft aangegeven hun eigen TV dienst te willen gaan voeren. Wil je dus de Amino blijven gebruiken dan kun je gebruik maken van een van de eerder genoemde providers (misschien vergeet ik er een).

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon mee gaan naar Telfort. Dat is wat we hier (omg. Bleiswijk / Rotterdam) van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Wie zegt dat het niet werkt? Zover mij bekend werken die dingen via multicast, dus je kan t altijd proberen

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 23:49
Gaat inderdaad gewoon werken, mits je op een GlashartMedia provider terecht komt. Solcon heeft GHM maar ook een eigen TV dienst in een aantal gebieden. Op de eigen dienst hebben ze een andere STB en gaat de 540 niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boot77
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:54
ik vermoed dat het gewoon glashartmedia is, ala lijbrandt, telfort maar ik zal solcon eens bellen of ze hier iets over kunnen zeggen.

SV - orientatie op WP (7,5 kW) 300l boiler in combinatie met 12x PV(T)