Heb hier sinds 7 juni (na de upgrade van de email servers van hetnet) ook problemen, ik heb al een dikke 50 min ofzo met de helpdesk aan de telefoon gehangen en die wisten ook nix, ze vonden het alleen een heel vaag probleem.
Ze zouden mijn gegevens doorgeven aan de klantenservice, en die zouden dan mn account opnieuw invoeren. Maar daar wacht ik nou inmiddels ook al 3 dagen op.
De foutmelding die ik heb is:
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18
Dit is met beveiligd-wachwoordverificatie, dit moest van de helpdesk zo ingesteld worden.
Zonder beveiligd-wachtwoordverificatie:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not open Inbox for 'accountnaam'.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Inloggen via netmail geeft een onbekende fout. Dat vonden ze bij hetnet ook raar want normaal gebruiken ze netmail om passwoorden te controleren. Maar dat gaf bij hun ook een onbekende fout.
Maak hier zelf overigens gebruik van chello.