[iOS/Android/WindowsPhone] QONQR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mobiele Platforms
iOS
Windows Phone
Android (hiervoor zul je een mail moeten sturen naar support@qonqr.com omdat deze in closed beta is, binnen 1 dag krijg je toegang)

Wat is QONQR
QONQR is een Massive Multiplayer Locatie gebaseerd strategie spel en kan je alleen maar spelen vanaf je mobiel. De locatie waar je je in de echte wereld bevind is tevens je gevechts locatie ingame. Je speelt in een wereld met meer dan 3 miljoen zones die je kan overnemen of basissen in kan plaatsen. QONQR is niet alleen actief in Europa maar ook in bijvoorbeeld Australie of de Verenigde Staten. Er zijn 3 fracties in QONQR die strijden om de macht, deze zijn Legion (rood), The Swarm (Groen) en The Faceless (Paars). Het doel van het spel is om zo veel mogelijk zones in je bezit te krijgen en eventuele tegenstand van andere fracties uit te schakelen.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/15i10ue.png

Gameplay
Bij QONQR draait het dus allemaal om zones. Deze staan in de map tab van de mobiele applicatie. Elke zone heeft een x aantal nano bots van een fractie. Indien deze niet van jou fractie is kan je besluiten om ze weg te blazen met een aanval.

Afbeeldingslocatie: http://i.picresize.com/images/2014/06/18/zwvDY.pngAfbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/35dc8cy.pngAfbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ivg904.png%5DAfbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2lk65hh.png%5D
1) Het zoeken naar zones 2) Het doen van een aanval 3) Aanvalsrapport 4) Het doen van een upgrade

Op plaatje 1 zie je onderaan boven de 5 knoppen 2 dunne strepen. Deze zijn voor nano bots en energy. Deze 2 heb je nodig voor het doen van aanvallen. Elke formatie (aanval / verdediging / support) heeft weer zijn eigen benodigdheden. Sommige formaties vereisen items die men kan kopen (voor QREDITS). Deze QREDITS verzamel je door bassen in het gebied van je eigen fractie te zetten. Indien je een basis ergens neerzet moet je real life in die zone bevinden. Screenshot van basissen voeg ik even niet toe, omdat ik niet graag wil dat een andere fractie die info heeft ;)

Fracties
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2mfd55d.png%5Dafbeelding
Notitie: Oja bijna vergeten, in het verhaal achter QONQR ging het dus over een geheim buitenaards goedje.

Nu zit ik zelf bij de Faceless, en kan het niet laten om iedereen op te roepen om die fractie ook te joinen. Faceless is de fractie van de militante hackers ;) Let op dit spel heeft een sociaal aspect! Je hebt andere mensen nodig om soms gezamenlijk aan te vallen. Het is dus raadzaam om met een aantal vrienden in dezelfde fractie te gaan.

Links
Website homepage
Aanmeld link voor the Faceless
Aanmeld link voor overige fracties
QONQR wereld kaart

Indien jullie vragen heb hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourideboer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:07
Aanrader dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is het spel de moeite waard als je niet de mogelijkheid hebt om aan cubes te komen?

Of zijn de mogelijkheden dan dermate beperkt dat het geen zin heeft om er mee te beginnen?

[ Voor 36% gewijzigd door aicaramba op 09-09-2014 07:46 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even gedownload op iPad en gemaild voor de Android versie.
is kijken of het wat is, klinkt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
aicaramba schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:38:
Is het spel de moeite waard als je niet de mogelijkheid hebt om aan cubes te komen?

Of zijn de mogelijkheden dan dermate beperkt dat het geen zin heeft om er mee te beginnen?
Je hebt wel even nodig om volledig te upgraden met alleen Qredits. Reken op iets van een half jaar, mits je niet te veel andere dingen van je Qredits koopt, haha! Een volledig geupgrade speler wint het altijd van een niet geupgrade speler... Maar gelukkig is niemand alleen en kan je met een groepje genoeg voor elkaar krijgen.

Wil wel even iedereen waarschuwen dat de link voor Faceless die geplaatst is helemaal geen link voor Faceless is. De algemene inschrijving geldt voor iedereen. De link die er staat zorgt ervoor dat Repsaj als referrer ingevuld is. Wel typerend voor de faceless factie, maar toch jammer ;)

Huidige stand van zaken:
Faceless: Meeste actieve spelers
Legion: Meeste bots
Swarm: Meeste zones

Mijn persoonlijke ervaring:
Legion heeft vooral volwassen spelers die relatief goed georganiseerd spelen en daardoor het meeste gedaan krijgen in nederland. Faceless en Swarm vallen elkaar niet aan. Dit zorgt er ook beetje voor dat het voor nieuwe spelers saai lijkt... Of eigenlijk gewoon ook is in het begin. Je korte bereik zorgt er namelijk voor dat je niemand kan aanvallen vanwege de faceless/ swarm pact, of niemand aan kan vallen omdat je in goed verdedigd gebied zit. Even doorbijten blijkt dan vaak toch lastig.

Neem aan dat een aantal wel doorhebben dat ik zelf een legio speler ben. Wil anderen dan ook van harte uitnodigen om bij Legion te komen. Het blijft een game, maar wil je met ons samenwerken verwachten we wel volwassen gedrag en geen pogingen tot vals-spelen. Wij kunnen je het spelletje leren en daarnaast zijn we gewoon een leuke groep. Vooral de provincies noord-holland, zuid-holland, brabant, limburg en utrecht zijn provincies waar je als legion nog leuke plekkies kan veroveren op groen en paars.

Uiteraard stel ook ik, net als Repsaj, het op prijs als je mij als referrer opgeeft. Dit hoef je echter niet meteen bij inschrijving te doen. Referrer kan je ook naderhand nog invullen. Dit heeft verder geen nadelen, maar wel een voordeel voor wie je gereferred hebt. Die krijgt namelijk een achievement (die ingame verder geen invloed heeft).
Mijn naam invullen als referrer is hiervoor voldoende: Crell

Deze naam kan je ook gebruiken om me ingame een berichtje te sturen.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hoe is het mogelijk om upgrades te kopen zonder cubes? Veel upgrades moeten met cubes betaalt worden. Ik kan bij de bank alleen qredits met cubes kopen, niet andersom. Of moet ik ze traden met andere spelers?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Crell
aicaramba schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:06:
Hoe is het mogelijk om upgrades te kopen zonder cubes? Veel upgrades moeten met cubes betaalt worden. Ik kan bij de bank alleen qredits met cubes kopen, niet andersom. Of moet ik ze traden met andere spelers?
Alle upgrades zijn met Qredits te kopen. De prijs staat er zowel in cubes als in Qredits. Heb je echter onvoldoende qredits om hem daadwerkelijk te kunnen kopen, dan is die knop wellicht niet actief of zichtbaar. Ik heb alle upgrades inmiddels en hebze allemaal met qredits gekocht...
Zie ook de screenshot bij de openingspost, daar zie je bij elke upgrade een prijs in cubes en een prijs in qredits staan. Dat is geen EN, maar een OF.

[ Voor 11% gewijzigd door Crell op 10-09-2014 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Leuk Crell om jou op GoT te zien. Helaas hebben we in het spel elkaar nog niet kunnen treffen.
Huidige stand van zaken:
Faceless: Meeste actieve spelers
Legion: Meeste bots
Swarm: Meeste zones
Faceless heeft echt niet de meeste spelers van Nederland. In de Top 50 van Nederland domineert Swarm. Faceless is juist de kleinste fractie met de minste zones en de minste bots. Je ziet dat goed terug op de kaart van Nederland. Voor echte uitdaging kies je juist voor Faceless. Volgens mij heeft Swarm ook meer bots dan Legion ;-).

Faceless is overgens wel de grootste van de wereld.

• Crell
Ik tel 16 actieve faceless en 12 actieve swarm. Swarm staat dan wel hoger in de lijsten, maar heeft ook grotere groep inactieve spelers :)

We zitten niet echt in elkaars vaarwater wat betreft gebied waarin we actief zijn. Heb je aantal keer bij langere afstandsaanvallen gezien, maar geen directe aanvallen naar wat ik me herinner inderdaad. Leuk om te zien dat er iig draadje van is op GoT.

Op het moment
Botcount legion: 138'080'535
Botcount swarm: 111'036'126
Botcount faceless: 72'581'351

Faceless heeft grootste toename in bots vandaag. Wat ook prima te verklaren is met hoeveelheid actieve spelers.

[ Voor 24% gewijzigd door Crell op 10-09-2014 23:27 ]

Pagina: 1