Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5
Misschien downloaden naar je Xbox via Xbox.com.
xbl: superlucky luke
Staat ie ook niet tussen helaas.
Dat is raar, de link verwijst er naar.
Is wel de US store, misschien je regio links onderin wijzigen naar US.
Is wel de US store, misschien je regio links onderin wijzigen naar US.
De Xbox staat hier op nl taal. Dan kan mijn zoon zijn spellen ook in het Nederlands spelen. Misschien is dat het? Er is wel een nl site: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/games/xbox-fitness
Maar daar is geen koop link.
Maar daar is geen koop link.
Als je je xbox naar US zet en hem daar in de store download en daarna weer naar nl zet, dat moet werken.
Ga ik straks proberen. Bedankt.
Als je je XBO weer terug op NL zet dan kun je Xbox fitness niet goed openen.
Ik kon hem weer downloaden met Amerikaanse instellingen. Starten gaat echter niet zowel onder Amerikaanse als onder Nederlandse instellingen. Het waarschuwingsscherm voor te zwaar sporten gaat van Engels naar Nederlands en blijft daarop hangen.
Ps. Ik heb alle porten van Live ge forward in mijn router. Ik las ergens dat dat zou kunnen helpen. Bij mij niet in ieder geval.
Edit: om duistere redenen werkt de Engelse versie nu wel. Nederlands niet, maar misschien komt dat later
Ps. Ik heb alle porten van Live ge forward in mijn router. Ik las ergens dat dat zou kunnen helpen. Bij mij niet in ieder geval.
Edit: om duistere redenen werkt de Engelse versie nu wel. Nederlands niet, maar misschien komt dat later
[ Voor 33% gewijzigd door Hans C op 07-09-2014 22:49 ]
Pagina: 1