Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Clevo W840-SU accu laadt niet op.

Pagina: 1
Acties:

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 17:29
Hallo Tweakers,

Sinds kort laadt mijn laptop (Clevo W840-SU) zich niet meer op.
Dit probleem is ontstaan toen ik een weekje op vakantie was, ik kwam terug en de laptop wilde niet opstarten, leek een lege accu te zijn dus aan de lading gedaan en opgestart, maar sindsdien laadt hij niet meer op.
Er staat bij de accu in Windows: Plugged in and charching, maar dan blijft hij op 0% staan, na een bepaalde tijd laat hij dan het percentage niet meer zien en staat er alleen maar Plugged in and charching.
Nu weet ik niet hoe ik dit moet oplossen, ik moet deze laptop voor school gebruiken en dit is een beetje onhandig.

Ik heb natuurlijk zelf al wat rondgesnuffeld en dit zijn de dingen die ik heb geprobeerd:
- Accu drivers in Windows verwijderen als je de accu hebt losgekoppeld, afsluiten, accu aansluiten en Windows opnieuw opstarten. Dit op verschillende manieren gedaan, niets werkt.
- Accu in de diepvries, heb gelezen dat dit soms weer wat spanning erin kan brengen en ervoor kan zorgen dat hij weer opgeladen wordt. Heeft ook niet geholpen.
- Nieuwe accu gekocht, was even zoeken maar is uiteindelijk gelukt, deze heeft exact hetzelfde probleem.

Laptop werkt voor de rest nog zonder enig probleem.
Heeft iemand hier een suggestie wat ik nog kan proberen?

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Met mijn clevo w230st maakt de voeding slecht contact, hij werkt nu nog vaker wel dan niet. Maar ik heb hem nog niet zo lang.
Die van mij is een 120w brick

Bij de 220v stekker trouwens, de 19,5v plug werkt prima

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 08-09-2014 18:24 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• EdwardvGelder
Ik denk niet dat dat het probleem is, aangezien ik hem nu altijd kan gebruiken op de voeding. De accu wil alleen niet opladen.

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Accu er uit, lader er uit en 2 minuten de aan/uit knop indrukken, mag dat niet baten, dan de bodemklep er af halen en de BIOS batterij er uit halen, als ook dat niet werkt even contact opnemen met Clevo, misschien hebben zij een idee wat er aan de hand is.

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
de oplaadconnector geprobeerd te bewegen?

• EdwardvGelder
Ik heb hier alle suggesties geprobeerd.
Daarnaast ook mijn laptop volledig opnieuw geinstalleerd, wat ook niet helpt.
Dus nu ga ik maar contact opnemen met Clevo en zien of zij mij kunnen helpen.
Pagina: 1