Inleiding
Laatste tijd krijg ik steeds meer BSOD meldingen. De PC maakt te veel herrie en is te traag aan het worden. Ik ben trotse vader van 2 kleine tijdvretertjes, wanneer er dus even tijd is om achter de computer te duiken moet het goed voor elkaar zijn. Tijd dus voor wat betere samenstelling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, nu doe ik veel Skyrim en wil wat hogere settings gebruiken en misschien gaan modden. Verder wil ik weer wat nieuwe spellen gaan proberen. Daarnaast gewoon huis, tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro incl. Windows8.1 en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de laatste 3 BBG's en diverse fora/reviews bekeken en bovenstaande is er dus uit gekomen.
Kunnen jullie mij vertellen of het gedeelte dat ik wil hergebruiken nog wel goed genoeg is voor deze setup? En gaat dit qua formaat passen met de dingen die ik nieuw wil kopen? Mocht ik nog andere rare keuzes gemaakt hebben hoor ik dat graag van jullie.
Ga je overklokken?
Nee, de tijd die ik heb, wil ik in het gebruik steken en niet te veel moeten/willen klooien.
Laatste tijd krijg ik steeds meer BSOD meldingen. De PC maakt te veel herrie en is te traag aan het worden. Ik ben trotse vader van 2 kleine tijdvretertjes, wanneer er dus even tijd is om achter de computer te duiken moet het goed voor elkaar zijn. Tijd dus voor wat betere samenstelling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, nu doe ik veel Skyrim en wil wat hogere settings gebruiken en misschien gaan modden. Verder wil ik weer wat nieuwe spellen gaan proberen. Daarnaast gewoon huis, tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro incl. Windows8.1 en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Blue WD10EALX, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake V3 Black Edition | € 38,65 | € 38,65 |
| 1 | Samsung Syncmaster 2333T Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 38,65 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,85 | € 66,85 |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 345,- | € 345,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 175,52 | € 175,52 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 869,62 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de laatste 3 BBG's en diverse fora/reviews bekeken en bovenstaande is er dus uit gekomen.
Kunnen jullie mij vertellen of het gedeelte dat ik wil hergebruiken nog wel goed genoeg is voor deze setup? En gaat dit qua formaat passen met de dingen die ik nieuw wil kopen? Mocht ik nog andere rare keuzes gemaakt hebben hoor ik dat graag van jullie.
Ga je overklokken?
Nee, de tijd die ik heb, wil ik in het gebruik steken en niet te veel moeten/willen klooien.