Ik ben momenteel in het bezit van een iPhone 5, en ik mag mijn abonnement verlengen.
Nu heb ik diverse opties voor mezelf op een rij gezet:
* Simonly abonnement afsluiten voor een jaar en na dat jaar voor een iPhone 6 gaan (vind hem bij de release veel te duur)
* Simonly abonnement afsluiten icm een goedkopere Android telefoon (heb de Nexus 5 op het oog)
* Nieuw abonnement afsluiten met een Android telefoon (HTC One of Galaxy S5)
Van deze opties twijfel ik tussen de laatste 2 omdat ik graag Android eens wil proberen.
Dan zouden er dus 3 telefoons overblijven: de Nexus 5, Galaxy S5, HTC One
Voor mezelf had ik de volgende voor- en nadelen op een rijtje gezet:
Nexus 5
Voordelen: Goede prijs/kwaliteit verhouding, simpel en strak uiterlijk, kale versie van Android
Nadeel: Verouderd toestel (misschien zijn er al betere uit in dezelfde prijsklasse?)
Galaxy S5:
Voordelen: Specs, oogt wat frivoler tov HTC en Nexus
Nadelen: Behuizing (voelt wat goedkoop aan), de schil die Samsung over Android heen gooit
HTC One:
Voordelen: Specs, aluminium behuizing
Nadelen: Oogt wat zakelijker, HTC (heb gewoon vrij weinig met het merk).
Als ik voor mezelf alle plussen en minnen tegen elkaar afzet, kom ik eigenlijk geen stap verder.
Vandaar dat ik er ook een onderwerp over ben gestart. Wellicht dat wat andere meningen mij wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
Nu heb ik diverse opties voor mezelf op een rij gezet:
* Simonly abonnement afsluiten voor een jaar en na dat jaar voor een iPhone 6 gaan (vind hem bij de release veel te duur)
* Simonly abonnement afsluiten icm een goedkopere Android telefoon (heb de Nexus 5 op het oog)
* Nieuw abonnement afsluiten met een Android telefoon (HTC One of Galaxy S5)
Van deze opties twijfel ik tussen de laatste 2 omdat ik graag Android eens wil proberen.
Dan zouden er dus 3 telefoons overblijven: de Nexus 5, Galaxy S5, HTC One
Voor mezelf had ik de volgende voor- en nadelen op een rijtje gezet:
Nexus 5
Voordelen: Goede prijs/kwaliteit verhouding, simpel en strak uiterlijk, kale versie van Android
Nadeel: Verouderd toestel (misschien zijn er al betere uit in dezelfde prijsklasse?)
Galaxy S5:
Voordelen: Specs, oogt wat frivoler tov HTC en Nexus
Nadelen: Behuizing (voelt wat goedkoop aan), de schil die Samsung over Android heen gooit
HTC One:
Voordelen: Specs, aluminium behuizing
Nadelen: Oogt wat zakelijker, HTC (heb gewoon vrij weinig met het merk).
Als ik voor mezelf alle plussen en minnen tegen elkaar afzet, kom ik eigenlijk geen stap verder.
Vandaar dat ik er ook een onderwerp over ben gestart. Wellicht dat wat andere meningen mij wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.