Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pc samenstellen 1ste keer hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• filou
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 06:34
Hallo,

Ik zou graag voor de 1ste keer ooit zelf een pc samenstellen.

Deze zou moeten dienen zowel voor gaming als voor school als voor programma's als dreamweaver en adobe lightroom erg vlot te laten verlopen.

Ik zou ook een pc willen maken die gemakkelijk uitbreidbaar is voor de toekomst dus de nieuwste connecties aan zou moeten kunnen.

Alleen heb ik niet zo'n verstand momenteel over het samenstellen en overeenkomstige onderdelen.

Ik dacht eraan om met het X99-platform te gaan werken. Is dit verstandig omdat ik veel mensen heb horen zeggen dat dit niet echt een stap voorwaarts is de X99-platform?

Ook wil ik een Intel i7- processor kopen alleen weet ik niet goed de welke. Is het belangrijk voor het aantal cores of je er 4,6 of 8 neemt?

Als videokaart zou ik een asus nvidia gtx780-ti ofwel een van de videokaart van de 900-reeks die nog wordt
Aangekondigd deze maand.

Alvast bedankt voor de hulp want ken er zelf niet zoveel van en wil graag bijleren en geen onnodige kosten doen.

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Hey filou, je topic staat niet op de goede plek, maar dit zal een mod denk ik wel fixen, had eigenlijk in DAA gemoeten.
Daar vind je ook het DAA beleid met daarin een paar vragen die we graag beantwoord zien zodat er beter advies kan worden gegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Polbeer91 op 06-09-2014 23:43 ]

Steam

• filou
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 06:34
hey kan je dit topic verwijderen aub? dit was verkeerd geplaatst? iemand?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste filou,
ik had je in je vorige topic ook al gewaarschuwd (br00ky in "X99 gaming-pc bouwen geen verstand van !"). Het is niet de bedoeling dat je steeds opnieuw topics opent. Je hebt al een prima start gemaakt in pc samenstellen 1ste keer hulp gevraagd. Ga daar in verder. Elk nieuw topic zal, net als deze, helaas gesloten worden.

Dit topic is gesloten.