Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 23:37
Is het mogelijk om Windows Phone, bijv. 8.1, te installeren op een android device, bijv. Samsung S5?

Zo nee, kan iemand mij uitleggen waarom dit niet mogelijk is?

Verwijderd

Nee. Dat is niet mogelijk. Ik denk vanwege de niet-bestaande drivers.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Alles kan ... Kwestie van de juiste skills denk ik. Beetje reverse engeneering komt er vast wel aan te pas om alles te laten werken. Dat maakt het trouwens gelijk een stuk minder legaal.

[ Voor 16% gewijzigd door PinokkioTV op 06-09-2014 21:52 ]

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 23:37
Dank voor de snelle reacties. Bedoelen jullie dat Windows Phone de hardware niet kan aansturen omdat WP geen drivers heeft voor de betreffende hardware?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
penjon schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:06:
Dank voor de snelle reacties. Bedoelen jullie dat Windows Phone de hardware niet kan aansturen omdat WP geen drivers heeft voor de betreffende hardware?
Klopt, de enige toestel waar in dit geval Windows Mobile (heel oud systeem) en Android op kunnen draaien is de HTC HD2.

Geen drivers = geen ander systeem kunnen installeren.

Verwijderd

Nou moet ik mezelf toch herroepen, want ik bedenk me net dat ik laatst las dat het een aantal Chinese devs wel gelukt was om WP te draaien op een Moto G of iets dergelijks. Ik zou me met geen mogelijkheid de bron kunnen herinneren helaas. Maar er is natuurlijk ook de One M8 WP, die met exact dezelfde hardware als zijn Android-tegenhanger wel WP draait. Het zou dus technisch gezien moeten kunnen, alleen dan is alles dus blijkbaar zo erg op slot gezet om te voorkomen dat mensen dat gaan doen. Jammer eigenlijk.

PS. De HD2 heb ik inderdaad ook nog gehad. Wat een heldentoestel, dat ding draaide echt alles, zelfs in een triple-boot configuratie. Beste telefoon ooit.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is wel een beetje basic. Met een beetje Googlen had je simpel uit kunnen zoeken of WP beschikbaar is voor de Galaxy S5; dat is het dus niet. Omdat we op GoT eigen initiatief verwachten doe ik dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.