www.heinemanss.nl
Wow
Probeer wel de 1.000.000 te halen, en dan op het laatste blaadje groot geprint:
1.000.000
Probeer wel de 1.000.000 te halen, en dan op het laatste blaadje groot geprint:
1.000.000
Ik ben toch malle pietje niet!
mmmh, driekwart miljoen pagina's is best veel ja.. Die van mij zit nu ongeveer op de 100.000 en ik laat hem een keer nakijken..
Maar die van jou zal wel een beetje oud aan het worden zijn.
Je zou het kunnen navragen bij HP zelf natuurlijk, of ff op de support kijken, hoelang er voor zo'n printer staat..
Maar die van jou zal wel een beetje oud aan het worden zijn.
Je zou het kunnen navragen bij HP zelf natuurlijk, of ff op de support kijken, hoelang er voor zo'n printer staat..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Is vrij hoog, maar nog lang niet het record. Op een van mijn stages had iemand ook zo'n 4 Plus staan, en die had ruim 960.000 pages geprint, en toen was het hele transportsysteem overleden. Dus nét geen miljoen.
Ging dan wel om een afdelingsprinter voor een afdeling van een man of 120, die ook vrij intensief printten
Ging dan wel om een afdelingsprinter voor een afdeling van een man of 120, die ook vrij intensief printten
Virussen? Scan ze hier!
denk dat ik hem maar zelf naar de 1000000 ga slepen
www.heinemanss.nl
Ik zit tegen de 200.000 met mijn gebruikte HP4+.
Print nog altijd prima kwaliteit, maar papierdoorvoer doet soms een beetje raar (papier komt er wel uit, maar zwaar gekreukt). Iemand hier ervaring mee? Is dit slijtage van rollertjes of zo?
Print nog altijd prima kwaliteit, maar papierdoorvoer doet soms een beetje raar (papier komt er wel uit, maar zwaar gekreukt). Iemand hier ervaring mee? Is dit slijtage van rollertjes of zo?
antonius : pakt ie het papier niet scheef ?
en kreukels kunnen ook komen door vocht in het papier, probeer eerst nieuw papier uit een nieuw pak.
en ruim 7 ton is best veel voor die printer, maar er zijn er die over de miljoen gaan.
heb zelf een canon LBP8=HPLJ3 gezien met 1,1 milj. en toen in de vuilbak, was echt op
en kreukels kunnen ook komen door vocht in het papier, probeer eerst nieuw papier uit een nieuw pak.
en ruim 7 ton is best veel voor die printer, maar er zijn er die over de miljoen gaan.
heb zelf een canon LBP8=HPLJ3 gezien met 1,1 milj. en toen in de vuilbak, was echt op
specs : wil je niet weten
Is allemaal vers papier. En hij lijkt niet scheef te gaan. Toner komt netjes overal waar het moet (de toner *in* de kreukels zit er wel) maar is in de kreukels niet goed gehecht. Het lijkt dus het fout te gaan tussen aanbrengen van de toner en de fuser.pakt ie het papier niet scheef ?
Verwijderd
Is het misschien ook: hoe zwarter (meer toner erop) hoe kreukeliger hij wordt?Op woensdag 13 juni 2001 03:01 schreef Antonius het volgende:
[..]
Is allemaal vers papier. En hij lijkt niet scheef te gaan. Toner komt netjes overal waar het moet (de toner *in* de kreukels zit er wel) maar is in de kreukels niet goed gehecht. Het lijkt dus het fout te gaan tussen aanbrengen van de toner en de fuser.
Verwijderd
Wat betreft kreuken van het papier, het kan zijn dat de fuser niet meer goed is of dat de rolletjes van de printeruitvoer niet meer allemaal even glad zijn. Probeer eerst eens de rolletjes te reinigen en als dat niet werkt, ga dan verder kijken. Loopt het papier bijvoorbeeld vast ergens?
iemand ook nog enig idee wat je kan doen aan een zwarte lijn aan de linkerkant?
nee die lijn staat niet op het nieuwe papier
nee die lijn staat niet op het nieuwe papier
OK, ik ga de rolletjes een keer schoonmaken. Kun je daar makkelijk bij komen, of moet daar de halve printer voor gesloopt worden?Wat betreft kreuken van het papier, het kan zijn dat de fuser niet meer goed is of dat de rolletjes van de printeruitvoer niet meer allemaal even glad zijn. Probeer eerst eens de rolletjes te reinigen en als dat niet werkt, ga dan verder kijken. Loopt het papier bijvoorbeeld vast ergens?
En het kreuken hangt trouwens niet samen met de hoeveelheid toner. Meestal print ik tekst of fotokopietjes, niks spectaculair zwart of zo.
Een zwarte lijn die steeds op dezelfde plaats zit lijkt op beschadiging van de drum.
Lijn is stof op je coronadraad of je cleaningblade in je cartridge is op.
Stipje is drum of fuser.
Stipje is drum of fuser.
Verwijderd
Sorry voor het ophalen van het draadje maarre ff het volgende.
Keb een LaserJet 4L en kan iemand ij vertellen waar ik in godsnaam dat tellertje kan vinden? Of zit dat niet op dit type?
Thanx
Keb een LaserJet 4L en kan iemand ij vertellen waar ik in godsnaam dat tellertje kan vinden? Of zit dat niet op dit type?
Thanx
Nou vooruit danOp maandag 03 september 2001 13:20 schreef Robbop het volgende:
Thanx
Men zette de printer aan, drukke net zolang op menu tot er iets met 'test' voorbij komt, daarna drukke men een paar keer op dezelfde toets tot zelftest voorbij komt.
Zo werkt dit tenminste bij m'n HP LJ4, die trouwens nu 172253 pagina's heeft geprint.
Pagina: 1