Toon posts:

Cannot display this video mode.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze beeldscherm:

Philips 150S3
Afbeeldingslocatie: http://hard.zol.com.cn/2002/1106/images/36354.jpg

Ik speelde Call Of Duty 4: Modern Warfare Team Deathmatch, toen het spel blokkeerde sloot ik het af met taakbeheer maar opeens was de resolutie 800x600 of iets in die richting, toen zette ik hem op zijn normale recommended resolutie maar dat was veel kleiner dan normaal, dus zette ik hem maar één optie lager, dat was ongeveer ergens in 1000x??? en toen gaf hij deze error:

Attention:
Cannot display this video mode.
Change computer display input to 1280x1024@60hz.

Maar dat snap ik niet want waarom ondersteund hij hetgene tussen 800x600 en 1024x786 niet? Dan zou je eerder zeggen dat 800x600 het ook niet zou doen. Maar ik heb ook niet op toepassen gedrukt en als het goed is zou hij hem herstellen naar zijn normale formaat maar hij blijft nu de hele tijd die error geven als ik hem normaal opstart, nu type ik via veilge modus.

Ik heb de resolutie al meerdere keren rechtgezet zoals er in die attention staat maar dat 60HZ kan ik maar niet vinden en als ik het opzoek en waar normaal op het plaatje 60HZ moet staan staat er standaardinstelling van hardware gebruiken.

Ik heb systeemherstel geprobeerd maar die gaf een fout bij het opstartherstel.

Wat moet ik nu doen want deze computer heb ik echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/or0NTXbzJ8uFhLVcoB7gDybK/medium.png

Daar zorgen dat ie op 60Hz staat.
En het beste zou gewoon om 'm op native te draaien, dus 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 10:41
Druk net na de bios en voor het opstarten van Windows op F8, dan krijg je het bootmenu. Kies daar voor 'VGA-modus inschakelen'. Nu kun je Windows in de normale modus opstarten en vervolgens weer de juiste resolutie voor je beeldscherm (1024 x 768) instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:01:
[afbeelding]

Daar zorgen dat ie op 60Hz staat.
En het beste zou gewoon om 'm op native te draaien, dus 1280x1024
TERW_DAN bij mij staat er inplaats van HZ alleen maar standaard voor hardware gebruiken ofzo.

Nielson ik zal het proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Heb je je videodriver wel goed geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson ik kon niks vinden van VGA mode.

TERW_DAN ik zal de drivers van mijn Nvidia GeForce 9300 GE wel opnieuw installeren of überhaupt nog installeren.

EDIT: Ik heb mijn drivers gedownload met nvidia experience dus van Nvidia zelf dus dan moet het wel goed zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:17:
Nielson ik kon niks vinden van VGA mode.
'k Zie net dat het bij Windows 7 'Video met lage resolutie (640x480) inschakelen' heet:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterenanja/Pages/politie_virus_files/image002.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wanneer moet ik op F8 drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zodra je Windows begint te booten. Als je het Windows logootje ziet ben je te laat, daarvoor dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Je zegt dat je nu in Veilige modus werkt, daar kom je via hetzelfde scherm terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:52:
[...]
Je zegt dat je nu in Veilige modus werkt, daar kom je via hetzelfde scherm terecht.
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dezelfde manier als die je nu gebruikt om in veilige modus te komen kun je gebruiken voor de VGAmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope er staat alleen veilige modus/veilige modus met netwerkmogelijkheden/veilige modus met opdrachtenprompt/windows normaal opstarten.

Dit komt altijd automatisch en zijn de enige drie opties. Trouwens elke keer als ik voor het windows logo op F8 druk komt er de hele tijd een lijst met windows dingen, waarvan ik nog nooit heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Volgens de handleiding is de native resolutie van dit scherm maar 1024x768.

(Beetje offtopic maar deze monitor is echt antiek, 15", lage resolutie. Niet een beter idee om voor een paar tientjes een 2e hands 19" model op de kop te tikken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, een echte nieuwe LCD monitor zou wel leuk zijn veel beter beeld etc. Maar deze monitor voldoet gewoon wat ik wil, ik gebruik hem al 4/5 jaar en hij kan goed beeld bij spelletjes geven en het laat ook gewoon websites zien etcetera. Maar oke, als hij kapot gaat dan ga ik er dan ook geen moeite meer insteken.

Killah_Priest, ik weet nu ook wel dat dat zo is maar ik kan dat niet meer terugkrijgen in de normale windows in veilige modus doet hij het gewoon nog.
Pagina: 1